گروه: خبر / یادداشت
تاریخ: ۲۲:۱۷ :: ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
سنگر همیشه سنگر است

امین احمدی- کسی که خود را سرباز وطن بداند هرجایی را میتواند سنگر خدمت بداند و برای آقای دکتر فکوری نیز که سالها در ارتش کشور خدمت کرده ، فقط سنگر امنیت به سنگر سلامت تبدیل شده است.


پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- در روزهاي نخست شيوع ویروس كرونا که ویروس بسیار ناشناخته تر از امروز بود نگرانی های کادر درمان و نبود تجهيزات حفاظت فردي را به ایشان منتقل کردم و در لابه لای مکالمات، پاسخ همان بود که انتظارش را داشتم.”من در ارتش خدمت كرده ام و الان بيمارستان ها ميدان نبردند. تامين سلامت كمتر از تامين امنيت مردم نيست و هيچ وقت نبايد سنگر دفاع از امنيت و سلامت خالي شود حتي اگر كسي كشته شود و جانمان در خطر باشد”.
در ایام گسترش ویروس کرونا بارها اين جملات و نوع نگاه دکتر فکوری را با خود مرور کرده ام و به سوابق ۱۸ ساله بيمارستان هم كه دقت مي كنم، آنچه عیان است اینکه همين نوع نگاه باعث شده كه اورژانس، داروخانه، بخش هاي بستري و اتاق هاي عمل هيچ وقت از طرف مديريت و هيئت مديره تعطيل نشوند و به خدمت شبانه روزي و چندساله خود ادامه دهند. اما نکته جالب اینکه در شرایط بحرانی کشورها و شهرها، دكتر فكوري با انرژي تر از هميشه پروژه بي نظير بيمارستان شفا را به افتتاح نهائي نزديكتر مي كند و بجاي تعطيلي، اخراج و تعديل نيروهاي بيمارستان در اين ايام پر استرس به جذب نيرو و استخدام از طريق آزمون مشغول است و شفا را به نقطه اميدي در دل مردم استان تبدیل کرده است. بستر اينترنتي درخواست شغل در بيمارستان شفا نيز از طريق سايت بيمارستان در دسترس عموم قرار گرفته تا به تناسب رشته هاي تحصيلي و نياز بيمارستان از متقاضيان جهت شركت در آزمونها دعوت شود.
و اما سوال این است اگر استان و شهرمان دارای چند مجموعه ديگر مثل شفا و كارآفرين و مدير همچون دكتر فكوري در ديگر عرصه هاي غيردرماني بود، باز هم شاهد اين رتبه ها و جايگاه هاي فعلي استان در حوزه بیکاری و شاخص فلاکت بودیم.
بي شك استان و شهرمان به داشتن بزرگ مردي كارآفرين و نمونه همچون دكتر فكوري افتخار كرده و آرزو مي كند كه كاش مردان و زناني همچون او در ساير عرصه ها به فرياد مردم و استان برسند تا شعار ” خرم آباد اينجاست” مانند شعار “شفا اينجاست” عملي شود.
“خدا قوت بزرگ مرد”

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید