سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی:
تاریخ: ۰:۰۷ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
جزئیات منتشرشده در رسانه‌ها درباره سهمیه‌بندی بنزین صحت ندارد

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: جزئیات منتشرشده در رسانه‌ها درباره نرخ بنزین و زمان سهمیه‌بندی در رسانه‌ها صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: جزئیات منتشرشده در رسانه‌ها درباره نرخ بنزین و زمان سهمیه‌بندی در رسانه‌ها صحت ندارد.

زیبا اسماعیلی در این باره گفت: اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره نرخ بنزین و زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین صحت نداشته و صرفا گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

اسماعیلی با تاکید بر این که زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه نیست، افزود: مردم به شایعات منتشر شده در رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی توجه نکنند.

وی تاکید کرد: مردم اخبار صحیح در این باره را از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران دنبال کنند.


برای افراد فاقد کارت سوخت کارت بانکی جایگزین می‌شود

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برای افراد فاقد کارت هوشمند سوخت، کارت بانکی جایگزین می‌شود.

زیبا اسماعیلی در این باره توضیح داد: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت‌نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده‌اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند و کارت بانکی جایگزین کارت سوخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: سازوکاری طراحی خواهد شد که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد و نحوه به‌کارگیری آن در روزهای آینده به اطلاع عموم می‌رسد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه کارت‌های هوشمند سوخت قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود، تصریح کرد: جایگزینی کارت بانکی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت‌هایی است که در سامانه دولت همراه ثبت‌نام کرده‌اند و کارت سوخت ندارند.

به گزارش رسیده، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در نخستین اطلاعیه خود در روز هشتم فروردین ماه اعلام کرد: «مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت ۲۴ یکشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه، یا کد دستوری #۴* به‌منظور دریافت کارت هوشمند سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران (1)

  1. tina

    سلام. احسنت به سنگ نوشته که مثل تسنیم الکی آتیش بیار معرکه نشد
    بابا جوسازی نکنید دیشب ملت تو صف بنزین خودشودنو کشتن اخه فرهنگ اینو نداریم چیزی گرون شدحمله نکنیم!!!!!