مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی :
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۲۵ :: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
جلسات مراجع حل اختلاف و حضور غیاب بیمه بیکاری تا پایان فروردین به تعویق افتاد

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان از تعویق جلسات مراجع حل اختلاف و حضور غیاب مقرری بگیران بیمه بکیاری به علت شیوع بیماری کرونا ویروس تا پایان فرودین ماه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی آشتاب با اشاره به صیانت از نیروی کارگری و کارفرمایی اظهار داشت : با هدف پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، اقدامات پیشگیرانه در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و کلیه جلسات مراجع حل اختلاف مجامع کارگری تا اطلاع ثانوی لغو گردیده و مقرری بگیران بیمه بیکاری برای انجام حضور و غیاب تا پایان‌ فروردین ماه سال ۹۹ نیاز به حضور فیزیکی در ادارات تابعه ندارند.

وی با تاکید بر اینکه همه واحدهای کارگری استان می بایست به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی شوند گفت : نظارت بر کارگاه‌ها و تأمین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کارگران توسط بازرسین کار انجام خواهد شد .

آشتاب ادامه داد: حضور مسئولان خانه بهداشت کارگری برای ارائه خدمات تا اعلام وضعیت عادی از سوی مراجع ذی‌صلاح باید به صورت مداوم و مستمر باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در خصوص فعالیت مجموعه‌های ورزشی کارگری در سطح استان نیز عنوان کرد: فعالیت مجموعه‌های ورزشی کارگری تا اطلاع ثانوی متوقف و تمام مسابقات ورزشی و اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی کشوری تا اطلاع ثانوی کنسل شد.

آشتاب تصریح کرد: حضور غیاب پرسنل واحدهای تولیدی به صورت فیزیکی و ثبت اثر انگشت حذف شده و دستورالعمل حضور پرسنل قسمت‌های اداری واحدهای تولیدی با کمترین تراکم حجم نیروی انسانی و ارائه مرخصی به کارگرانی که کمترین علائم سرما خوردگی را دارند ابلاغ می‌شود.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید