گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۰۷ :: ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حضور خودجوش و کمکهای نوع دوستانه پیمانکاران برق در مناطق سیلاب زده لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، تعدادی از پیمانکاران اجرایی با نیروها و تجهیزات خود به منظور کمک بدون چشم داشت در تامین برق روستاهای خسارت دیده از سیل شرکت توزیع را یاری نمودند. فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان در این باره گفت ، پیمانکاران اجرایی طرف قرارداد با شرکت توزیع […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، تعدادی از پیمانکاران اجرایی با نیروها و تجهیزات خود به منظور کمک بدون چشم داشت در تامین برق روستاهای خسارت دیده از سیل شرکت توزیع را یاری نمودند.
فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان در این باره گفت ، پیمانکاران اجرایی طرف قرارداد با شرکت توزیع همواره و در همه حال یاری رسان شرکت بوده و و این بارهم با رشادت خود اتفاقات خوبی را در امر برق رسانی به ثبت رساندند.
مدیر عامل برق لرستان گفت شرکت های مانیان رود به مدیر عاملی آقایان آزادی در منطقه جلگه خلج و زیودار
شرکت پتروسیستم پارسیان به مدیر عاملی آقای سلاحورزی در منطقه پلدختر شرکت یاری رسان به مدیر عاملی بهرام نجفی در منطقه تنگ تیر و قالبی شرکت چراغ جاوید به مدیر عاملی سعید نجفی در منطقه دمرود افرینه و شرکت خرم زال به مدیر عاملی سعیدفلاحتی در منطقه شاهیوند در جریان سیل اخیر بصورت خودجوش و بدون هیچ گونه چشم داشتی با بسیج نیروها و تجهیزات خود به کمک شرکت توزیع برق استان آمدند .
مهندس خودنیا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از این شرکت ها این عمل آنها را تحسین نموده و آنرا یک حرکت نوع دوستی و نشات گرفته از حس انسان دوستانه آنان برشمردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید