گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۱۶ :: ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
حضور مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

مهندس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان به همراه مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خرم آبادی معاون مشارکتها با حضور در محل کار خیرین مدرسه ساز ساکن تهران از ایشان تقدیر و تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز مهندس بهاروند با حضور در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از اقدامات خداپسندانه و تلاشهای بی وقفه دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مهندس جعفری مدیرعامل جامعه مذکور قدردانی نمودند.

مدیر کل نوسازی مدارس در دیدار دوم با حضور در بنیاد فرهنگی _ آموزشی یاوری ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه ی آموزشی بنیاد مذکور در شهرستان چگنی اظهار امیدواری کرد ، مدرسه ۶کلاسه این شهرستان در اسرع وقت تکمیل و آماده تحویل به دانش آموزان مستعد این منطقه گردد.

مهندس بهاروند و هیئت همراه پس از این دیدار با حضور در بنیاد برکت و ارائه گزارش از روند اجرای پروژه های در دست اجرای بنیاد مذکور و اجرایی طرح شهید رضا پناهی در برچیدن مدارس کانکسی، اظهار امیدواری نمود که با اجرای درست و دقیق طرح شهید پناهی شاهد برچیده شدن مدارس کانکسی بیش از ده دانش آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ باشیم.

در پایان با حضور در موسسه خیریه مهر گیتی و تقدیر از سرکارخانم گیتی نژاد ، گزارشی از روند پروژه های این موسسه ارائه شد و موسسه مهر گیتی متعهد گردید که نسبت به ارسال کامپیوتر و کتاب برای مدارس استان اقدام نماید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید