اقدام قابل تحسین مدیرعامل هلال احمر لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۱۴ :: ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
خرید کتاب و لوازم تحریر برای کودکان مناطق سیل زده

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در اقدامی قابل تحسین مردم را برای خرید کتاب و نوشت افزار برای کودکان مناطق سیلزده فراخواند. صارم رضایی با بیان اینکه بازگشتن به خانه‌هایی که سیل آنها را ویران کرده، با غم واندوه فراوان برای خانواده ها همراه است، اظهار داشت: خانه‌ها دوباره […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در اقدامی قابل تحسین مردم را برای خرید کتاب و نوشت افزار برای کودکان مناطق سیلزده فراخواند.

صارم رضایی با بیان اینکه بازگشتن به خانه‌هایی که سیل آنها را ویران کرده، با غم واندوه فراوان برای خانواده ها همراه است، اظهار داشت: خانه‌ها دوباره ساخته می‌شوند و ویرانی‌ها با تلاش وهمکاری آباد می‌شوند اما تبعات روحی – روانی مخصوصا برای کودکان برجا می ماند.

وی در ادامه با اعلام اینکه اکنون مردم سیل زده که زندگی‌هایشان در اثر سیل به گل نشسته بود، به خانه‌هایشان بازگشته‌اند، افزود: اما کودکان در چنین شرایطی آسیب‌پذیرترند، زیرا اولویت خانواده‌های آسیب دیده ساختن خانه های ویران وتامین وسایل وامکانات زندگی می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان ساخت: ما باید مواظب باشیم کودکان در گرفتاری‌های روزمره‌ی خانواده‌های آسیب دیده، فراموش نشوند و نیازها و خواسته‌های آنان از فهرست‌ها حذف نشود.

وی گفت: بازی و شادی پس از هفته‌ها رنج حق این کودکان است و کم‌ترین وظیفه‌ی اخلاقی ما کمک به آنان برای دسترسی به این حقوق است.

رضایی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اضافه کرد: کتاب و اسباب‌بازی و نوشت‌افزار می‌تواند از رنج این کودکان بکاهد و بر نشاط و شادابی‌شان بیافزاید.

رضایی گفت: در چنین شرایطی از مردم فرهیخته و شریف لرستان دعوت می‌کنیم، روزهای سی‌ام و سی‌و‌یکم خرداد ماه با حضور پرشور گروه‌های دوستانه، صنفی، دانش‌آموزی، دانشجویی، خانوادگی و … در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز اعلام شده و خرید کتاب‌های کودکان و نوجوانان، نوشت‌افزار از قبیل مداد رنگی و لوازم نقاشی و اسباب‌بازی‌های مناسب و اهدای آن به هلال‌احمر شهرستان های استان جهت تحویل به کودکان مناطق سیل زده مرهمی بر زخم‌های کودکان آسیب دیده از سیل بگذاریم.

وی عنوان کرد: درسطح استان کتاب فروشی هایی در شهرهای خرم آباد، بروجرد والیگودرز به این مهم اختصاص داده شده ومردم عزیز می توانند با مراجعه به این کتابفروشیها وخرید کتاب واسباب بازی و… باتخفیف آنرا به کودکان سیل زده اهدا کنند.

رضایی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه با تلاش همگانی می توانیم مرهمی بر زخم‌های این کودکان باشیم، گفت: این حرکت انسان دوستانه همت دسته جمعی روزنامه‌نگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای و صدا و سیما و … را می طلبد تا با دعوت از مردم و فرهیختگان و انعکاس حضور آنها در این پویش به اجرای هرچه زیباتر این حرکت بشتابند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید