تاریخ: ۱۲:۰۰ :: ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر معارفه شد/ بسیج عمومی در راستای رسالت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در سالن جلسات شماره ۲ استانداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این آیین محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ضمن تبریک روز بسیج اظهار داشت: بسیج در کشور ما یک شاخصه مقدس و مهم است کما اینکه در آغاز انقلاب با تشکیل بسیج هم‌ مملکت بیمه شد هم با انفاس قدسیه حضرت امام (ره) و نیز با همراهی تمامی مردم عزیزمان در تمام نقاط کشور توانستیم هشت سال در مقابل ۴۳ کشور جهان مقاومت کنیم و پس از گذشت هشت سال با لطف خدواند و حضور بسیج در کنار کل قوا حتی یک سانتی متر از ساحت مقدس جمهوری اسلامی ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت.

ثمینی تقکر بسیجی را دستاورد تدبیر امام خمینی برشمرد و گفت: به عنوان عضو کوچکی از بسیج در خدمت مردم هستیم و ان شالله که روز به روز فرهنگ و تفکر بسیجی توسعه پیدا کند و هر جا مشکل و کاستی هست با ورود بسیج رفع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در باب اهمیت کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: امروزه امر نه گفتن به مواد مخدر را باید به عنوان یک فرهنگ همگانی تبدیل کنیم و از ابتلای حتی یک نفر به مواد مخدر به جد پیشگیری به عمل بیاوریم که الحمدلله شورا در این خصوص اهتمام ویژه ای دارد و نیازمند همکاری اصحاب رسانه، مردم و سایر ادارات نیز می باشد‌.

در ادامه این مراسم محمود آشناگر به عنوان سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان معارفه شد و از زحمات مجتبی بیرانوند دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان تقدیر و تشکر شد.

ثمینی افزود: بسیج عمومی در راستای رسالت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برنامه مدونی می طلبد که باید از امور جزیره ای و مقطعی عبور کرد، ضعف ها و آسیبها را بهتر شناسایی کرد تا بتوان به این هدف رسید.

گفتنی ست: آشناگر معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری خرم آباد را در کارنامه خود دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید