تاریخ: ۱۳:۱۳ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
درخشش گاز لرستان در همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت

جایزه زرین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت به گاز لرستان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی که با حضور وزیر محترم نفت، معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت و مدیران شرکت های تابعه برگزار گردید، با اهدای تقدیرنامه و تندیس زرین از شرکت گاز لرستان تقدیر بعمل آمد.

در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی که با حضور وزیر محترم نفت، معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت و مدیران شرکت های تابعه برگزار گردید، با اهدای تقدیرنامه و تندیس زرین از شرکت گاز لرستان تقدیر بعمل آمد.

غلامرضا لطفعلیان گفت: در این همایش با حضور مقام عالی وزارت نفت از شرکت های شاخص در زمینه مسئولیت های اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

اخذ تندیس طلایی توسط گاز لرستان

وی افزود: در این دوره از همایش و در حوزه صنعت گاز کشور، شرکت گاز استان لرستان تنها شرکتی بود که موفق گردید تندیس طلایی که بالاترین سطح جایزه مسئولیت های اجتماعی در وزارت نفت می باشد را اخذ نماید.

لطفعلیان در ادامه افزود: این شرکت ازسال ۹۴در راستای حرکت در مسیر تعالی و با هدف ایفای نقش خود در توسعه مسئولیت های اجتماعی کمیته مسئولیت های اجتماعی را تشکیل و فعالیت های مرتبط با این حوزه را علیرغم انجام این گونه فعالیت ها از ابتدای تاسیس شرکت تاکنون در سال مذکور بصورت نظام مند و سازمان یافته آغاز نموده است که این فعالیت ها در حوزه های مختلف نظیر فرهنگی، ورزشی، آموزشی، پژوهشی، خدماتی،فعالیت های خیریه و زیست محیطی می باشد .

وی در ادامه گفت گزارش عملکرد مسئولیت های اجتماعی این شرکت که بر اساس خطوط راهنما چارچوب استاندارد مسئولیت اجتماعی سازمان iso(26000:2010) ودستورالعمل تدوین گزارش پایداری شرکت ها (GRI/G4) تدوین شده بود توسط داوران این همایش مورد ارزیابی قرار گرفت وموفق به کسب تندیس زرین شد.

پایبندی و عمل به مسئولیت های اجتماعی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان این موفقیت را مرهون تلاش و زحمات یکایک کارکنان خدوم و متعهد شرکت گاز لرستان دانست که پایبندی و عمل به مسئولیت های اجتماعی را ورای یک رفتار اختیاری میدانند و همواره با احساس مسئولیت عمیق نسبت به این امر، تلاش نموده اند در روند توسعه و آبادانی استان مشارکت جدی داشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید