گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۸ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
عیادت سرپرست فرهنگ و ارشاد لرستان از بانوی غزل

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهتاب بازوند از شعرای نامدار استان لرستان و کشور به دلیل خونریزی مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری شد. بانوی غزل لرستان که سالها از بیماری کلیوی و عدم تامین هزینه پیوند کلیه رنج می برد اکنون از نظر بالینی در وضعیت وخیمی […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهتاب بازوند از شعرای نامدار استان لرستان و کشور به دلیل خونریزی مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری شد. بانوی غزل لرستان که سالها از بیماری کلیوی و عدم تامین هزینه پیوند کلیه رنج می برد اکنون از نظر بالینی در وضعیت وخیمی است و در حالت کما به سر می برد.

روز شنبه ٨ تیر ماه احمد حسین فتایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عیادت مهتاب بازوند رفت و از نزدیک در جریان روند درمانی این شاعر لرستانی قرار گرفته و پیگیر روند درمانی وی شد.

فتایی ضمن دیدار با آرمان محمدپور همسر مهتاب بازوند، آرزوی سلامتی و بهبودی هرچه عاجل وی را از خداوند منان را خواستار شد و گفت: امیدوارم بانوی غزل لرستان هرچه سریع تر سلامت خود را به دست آورده و فردا برایمان حرفها داشته باشند.

گفتنی است: ۹ اسفند ١٣٩٧ آئین گرامیداشت مقام هنری این شاعره لرستانی با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خرم آباد برگزار گردید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید