گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۳۹ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
دیدار مدیر مخابرات منطقه لرستان با خانواده شهدا

طی مراسمی با حضور مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان ، سپهوندیان مشاور امور ایثارگران منطقه لرستان، مهندس حمیدی کیا ریاست اداره بازرسی و فرمانده پایگاه مقاومت شهید قندی و مسئول امور ایثارگران مخابرات منطقه خوزستان با خانواده همکار شهید حاتم عبدالهی لرستانی و شهید فولادوند در منزلشان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، طی مراسمی با حضور مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان، سپهوندیان مشاور امور ایثارگران منطقه لرستان، مهندس حمیدی کیا ریاست اداره بازرسی و فرمانده پایگاه مقاومت شهید قندی و مسئول امور ایثارگران مخابرات منطقه خوزستان با خانواده همکار شهید حاتم عبدالهی لرستانی و شهید فولادوند در منزلشان دیدار کردند.

در این دیدار که به همت امور ایثارگران و روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان انجام گردید مهندس محمودی خدمت و قدردانی از خانواده معظم شهداء را یک امر ضروری دانست واظهار داشت: اگر امروز ما در آرامش و امنیت بسر می بریم از رشادت و پایمردی شهدا بوده است.

وی افزود: همه ما مدیون خانواده معزز شهدا هستیم و اگر انقلاب اسلامی توانسته است بخوبی به جهانیان معرفی شود از صبر و استقامت خانواده شهدا نشات می گیرد.

و در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از همسر و خانواده شهیدان تجلیل بعمل آمد

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید