به مناسبت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی صورت گرفت؛
گروه: خبر
تاریخ: ۲۰:۵۱ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دیدار مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با پدر شهید ارسلان واشانی

مهندس محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با هیئت همراه به مناسبت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرستان خرم آباد باحاج علی اکبر واشانی پدر شهید ارسلان واشانی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس حیدری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: پدران شهدا اسوه‌های بی‌بدیل صبر و استقامت هستند که باتربیت فرزندانی دلاور و از خود گذشته، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند.

وی در ادامه افزود: ما از شما خانواده‌های شهدا شرمنده هستیم و با تمام توان برای یاری و همراهی شما کوشش می کنیم،در این سالیانی که با شهدا زندگی می‌کنیم حضور و حمایت معنوی آنان همیشه یاری دهنده و راهگشای ما بوده است.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان افزود:خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه مسوولان قرار گیرد و حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسوولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است که خیر گرانقدر آقای حاج علی اکبر واشانی تاکنون ۲باب مدرسه احداث نموده است که یک باب مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی شهید ارسلان واشانی در ناحیه یک خرم آباد و یک باب مدرسه ۶کلاسه حاج علی اکبر واشانی در ناحیه ۲ خرم آباد می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید