گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۸ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
رسانه‌ها سربازان خط مقدم انقلاب هستند/ تاکید بر بالابردن سبک کاری رسانه‌ها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت : عمدتا الان جنگ ، جنگ رسانه است و رسانه ها به عنوان سربازان خط مقدم انقلاب باید جوری کار کنند که باعث ارتقاء مردم شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت : عمدتا الان جنگ ، جنگ رسانه است و رسانه ها به عنوان سربازان خط مقدم انقلاب باید جوری کار کنند که باعث ارتقاء مردم شوند.

سردار “مرتضی کشکولی” در نشست رسانه ، مقاومت و دفاع مقدس که در سالن جلسات فرماندهی سپاه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، انقلاب اسلامی را یک معجزه قرن عنوان کرد که هم شکلش هم انگیزه اش و هم رهبری اش بر خلاف جریان طبیعی دنیا اتفاق افتاد و در صورتی که جهان بنایش بر این بود که دین را به حاشیه بکشاند و در پی براندازی انقلاب بودند اما انقلاب اسلامی آمد و پرچم دین را برداشت و دشمن پیروز نشد.

دشمنان می خواستند انقلاب را از نطفه خفه کنند

وی افزود : دشمنان میخواستند که انقلاب را در نطفه خفه کنند ولی پیروز نشدند و نهایتا منجر به ۸ سال دفاع مقدس شد که در این جنگ دشمن مطمئن بود در عرض ۶ روز انقلاب را براندازد ولی در همان ۴۸ ساعت اولیه پشیمان شد و آتش بس را پذیرفت و ملت ما که از نظر تجهیزات ضعیف بودیم با هر وسیله ای ایستادگی کردیم اما دشمن نتوانست این ایستادگی را تحمل کند

کشکولی به حضور رسانه ها از همان ساعات اولیه جنگ اشاره کرد و با بیان اینکه خبرنگاران گاهی با همین ضبطهای بزرگ در جنگ حضور داشتند و دشمن که نتوانست ایستادگی مردم را تحمل کند به حمله به زیرساخت ها و جنگ شیمیایی روی آورد و در نهایت به بازپس گیری مناطق انجامید که اوج این بازپس گیری هم بازپس گیری خرمشهر بود که امام هم فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) اضافه کرد : اصل جنگ جنگ رسانه ای است و رسانه ها در خط مقدم این جنگ هستند و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند : امروز جنگ نمی شود و جنگ اراده هاست و اراده ما هم خیلی بالاست‌.

نقش مهم رسانه ها در جنگ

وی با بیان اینکه قبل از اینکه مقاومت زور و بازو باشد مقاومت اراده است به نقش مهم رسانه ها اشاره کرد و گفت : امروز در مملکت ما نقش رسانه ها خیلی خوب است و برای مثال همین طرح فیبر نوری در جنگ ۳۳ روزه برای صهیونیستها خیلی خطرناک بود.

کشکولی رسانه ها را سربازان خط مقدم انقلاب دانست و با تاکید بر رسالت جهانی کشورمان به ایجاد تمدن توسط کشورمان اشاره کرد و افزود : در انقلاب اسلامی معجزاتی رخ داده است که همین استقلال و آزادی که در کنار هم هستند از جمله این معجزات هستند و همانگونه که رهبر انقلاب هم در بیانیه گام دوم انقلاب نظریه نظام انقلابی را مطرح کردند ، تا ابد این نظریه وجود دارد و این هم نیاز به رسانه ای دارد که روی مفاهیم کار کند.

جنگ امروز جنگ رسانه هاست

این مقام مسئول اظهار داشت: جنگ امروز عمدتا جنگ رسانه است و رسانه ها در خط مقدم هستند و باید سبک کارشان را بالا ببرند و جوری کار کنند که حتی با یک عکس از آنها، مردم ارتقا پیدا کنند مثل بعضی سروده های انقلابی که در تشویق مردم به حضور در جبهه ها خیلی موثر بودند نگاه ما باید نگاه تمدنی باشد چرا که میخواهیم تمدن بسازیم و نباید بترسیم چون ظرفیت ما از خیلی از ظرفیت های بشری بیشتر است.

/خبرآنلاین

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید