نماینده ولی فقیه در استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۵۰ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
رضایت خداوند در دفاع از حقوق کارگران است/ شناسایی جوانان مومن و انقلابی در حوزه‎ی سیاست

آیت الله سید احمد میرعمادی در جمع شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور در خرم‌آباد گفت: رضایت خداوند در این است که از حقوق کارگران دفاع کنید، به گونه‌ای که آن‌ها احساس کنند شما به دنبال تامین منافع آن‌ها هستید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، آیت الله سید احمد میرعمادی در جمع شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور در خرم‌آباد گفت: رضایت خداوند در این است که از حقوق کارگران دفاع کنید، به گونه‌ای که آن‌ها احساس کنند شما به دنبال تامین منافع آن‌ها هستید.
میرعمادی با اشاره به این‌که جامعه اسلامی کارگران همواره در خط ولایت حرکت کرده و این یکی از ویژگی‌های بارز این تشکل است، افزود: بدانید سلامت هر تشکل حرکت در مسیر ولایت و دینداری است و ثابت قدم ماندن در میدان سیاست و اجتماع همیشه کار سختی بوده است.
امام جمعه خرم‌آباد به حقوق کارگران به عنوان مسئله‌ای مهم و مورد تاکید اسلام اشاره کرد و ادامه داد: جامعه اسلامی کارگران در کنار فعالیت‌های سیاسی زمانی می‌تواند خوش بدرخشد، نفوذ داشته و موثر باشد که بخش مطالبات صنفی کارگران را به صورت جدی دنبال کند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان خطاب به اعضای شورای مرکزی کارگران کشور گفت: ارتباط وسیع با بدنه کارگران و مطالبه جدی حقوق کارگران قطعا شما را موفق خواهد کرد.
وی یادآور شد: در برخی برهه‎های انقلاب آنان که مسئولیت گرفته‌اند شاید قشر کارگر و محروم جامعه را فراموش کرده‌اند به همین خاطر یک مرتبه فاصله‎های زیادی بین طبقات جامعه ایجاد شده است، این امر باعث ایجاد مشکلاتی شد و بعدها که فاصله‎ها کم‎تر شدند معلوم شد کارگران فقط به دنبال حق خود بوده‎اند اما ما به عنوان حامیان آن‎ها مطالبات‌شان را دنبال نکرده‌ایم.
وی تاکید کرد: ما باید زبان قشر محروم و مستضعف جامعه باشیم و به این قشر توجه کنیم و مطالبات آنان را به صورت جدی دنبال نماییم.
میرعمادی با بیان این‎که شرایط باید به گونه‌ای باشد که اساس کار را بر رفع مشکلات و معضلات کارگران قرار دهیم و بعد از آن به دنبال تحقق شعار رونق تولید باشیم، افزود: نیاز است برخی از روش‌ها در رابطه با شرایط کارگران اصلاح شوند، زمانی رونق تولید وجود خواهد داشت که حقوق کارگر اضافه شود، تا وقتی حقوق مدیران بالا و حقوق کارگران پایین باشد انتظار کار از کارگر نباید داشت.
نماینده ولی فقیه در ادامه به ایجاد یک تحول عظیم در بحث فعالیت‌های سیاسی جامعه اسلامی کارگران متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: هرچند انقلاب دارد مسیر خود را ادامه می‌‎دهد اما چالش‌ها و دردسرهایی متوجه انقلاب است که بایستی با استفاده از توان، تخصص و انگیزه جوانان از این مسیر مراقبت نمود.
وی با بیان این‎که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به دنبال جوان‎گرایی و آوردن جوانان به میدان هستند، به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان نمود: مسئله مجلس شورای اسلامی از نظر مقام معظم رهبری از ریاست جمهوری هم مهم‌تر است چرا که این مجلس است که به دولت جهت می‌دهد و اعتبار تعیین می‎کند و می‌تواند با تصویب یک قانون تحولی در کشور به وجود آورد.
میرعمادی خطاب به جامعه اسلامی کارگران گفت: شما نیز اگر یک لیست از جوانان فعال، خوشنام و خوش‌فکر انتخاب و به این سمت حرکت کنید به دنبال آن حرکت قطعا موفق خواهید شد، چرا که تجربیات فراوان در عرصه‎های مختلف این نظام و انقلاب همواره موفقیت‌ها و پیروزی‎های زیادی را نشان داده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید