گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۲۲ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
رعایت حقوق زندانیان یک اصل انسانی و یک تکلیف قانونی است

مدیرکل زندان های استان در دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان عنوان کرد :رعایت حقوق زندانیان یک اصل انسانی و یک تکلیف قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل زندانهای لرستان گفت : هر آنچه امروز در زندان های لرستان در حال انجام است در راستای حفظ حقوق و تکریم زندانیان و خانواده های آنان است هر چند معتقدیم این خدمات می بایست به لحاظ کیفی و کمی ارتقاء یابند .

عبدالمجید کشوری در دیدار حمید کشکولی ؛ زندان را یکی از مؤثرترین عوامل در کیفیت امنیت اجتماعی توصیف کرد .

وی افزود : هر چند عمیقا به توسعه زندانها علاقه مند نیستیم اما زندان بعنوان یک ضرورت اجتماعی می بایست مورد توجه دولت قرار گیرد .

مدیرکل زندان های لرستان از زندان الیگودرز بعنوان یک پروژه ملی یاد کرده و تصریح کرد : این پروژه که در حال حاضر با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت کاری در حال احداث است نیازمند تسریع در تخصیص اعتبارات مصوب است تا در زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد .

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان نیز ضمن تقدیر از تلاش های مستمر اداره کل زندان های استان در بهبود وضعیت این مراکز ، بر لزوم بهبود وضعیت زندانها تأکید کرد .

کشکولی اظهار داشت : پروژه زندان الیگودرز بعنوان یک طرح ملی می تواند نقش تعیین کننده ای در ارتقاء امنیت و کیفیت خدمات زندانبانی ایفا کند .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید