گسترش صنعت گردشگری در کهمان با تامین برق منطقه:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۶ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
روشنایی برق زیبایی های کهمان را دو چندان کرد

آیین افتتاح شبکه برق رسانی منطقه زیبای گردشگری کهمان و همچنین تامین برق دستگاه مخابراتی آن منطقه با حضور دکتر امیری معاون استاندار، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و با حضور مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، آیین افتتاح شبکه برق رسانی منطقه زیبای گردشگری کهمان و همچنین تامین برق دستگاه مخابراتی آن منطقه با حضور دکتر امیری معاون استاندار، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و با حضور مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

این گزارش حاکی است مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل برق استان لرستان با حضور در این مراسم اظهار داشت: «یکی از زیرساخت های اشتغال زایی گسترش و توسعه مناطق گردشگری است و منطقه زیبای کهمان در شهرستان الشتر نیز ظرفیت و پتانسیل اشتغال زایی چشمگیر و قابل اتکایی دارد».

مدیرعامل برق لرستان گفت: «یکی از شاخص ترین ابزارهای خدمات رسانی تامین برق به عنوان زیرساخت اصلی توسعه است». خودنیا افزود: «با درخواست مسئولین شهرستانی و پی گیری های شرکت توزیع برق استان اعتبار پروژه مشخص و مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از منابع دولتی شرکت و مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از اعتبارات استانداری لرستان تامین و در کمترین زمان ممکن پروژه اجرایی و به پایان رسید».

وی ادامه داد: «با بهره برداری از این طرح کلیه متقاضیان گردشگری و کشاورزی پس از اخذ مجوزهای قانونی می توانند صاحب امتیاز شده و علاوه بر داشتن برق پایدار، از تعرفه های تخفیفی نیز بهره مند شوند».

در ادامه مهندس مراد سپهوند مدیریت توزیع برق شهرستان الشتر ضمن بیان مشخصات پروژه اظهار داشت: «برای تامین برق منطقه کهمان و دستگاه مخابراتی ۴۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط در یک بازه زمانی مشخص احداث گردید». سپهوند گفت: «برای اجرای این پروژه مبلغ ۶۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از منابع استانی و دولتی هزینه گردیده است».

میر توزیع نیروی برق شهرستان الشتر در پایان گفت: «انتظار داریم متقاضیان انشعاب برق با ارائه مجوزهای قانونی جهت دریافت انشعاب به مدیریت توزیع نیروی برق الشتر مراجعه و نسبت به خرید انشعاب مبادرت نمایند».

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید