گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۵ :: ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
رونمایی از یادمان ۶۳۰۰ شهید دفاع مقدس استان لرستان

آیین رونمایی از یادمان 6300 شهید دفاع مقدس استان لرستان در کانون اصلاح و تربیت خرم آباد برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل زندانهای استان لرستان : همه ما در هر سمت و جایگاهی که قرار داریم موظف به پاسداشت یاد و نام شهدا و عمل به آرمانهای آنها در همه دورانها هستیم و این یک تکلیف است.

وی با یادآوری لزوم خدمتگزاری صادقانه به مردم اظهار داشت : قدردانی از مجاهدت های ایثارگران و شهدا نه تنها در سخن بلکه در عمل نیز می بایست متجلی شود و این تجلی در خدمت صادقانه به مردم نمود پیدا خواهد کرد.

عبدالمجید کشوری بیان داشت : ایثار و شهادت بعنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی ونتیجه والاترین ارزشهایی می باشد که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد.

وی افزود : این مفاهیم اثرگذار قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار داده و بالاترین برکات را برای آن بهمراه داشته باشد.

عضو شورای قضایی استان اضافه کرد : حقیقت امر آن است که اگر رشادتها و خدمات شهدا و ایثارگران بخوبی برای مردم بیان گردد مطمئنا بیشترین و بهترین نتایج آن را در اصول تربیتی نوجوانان و جوانان خواهیم دید.

کشوری تصریح کرد : تقویت باورهای دینی و ملی که امروز جزء اصلی ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی محسوب می شوند از جمله مواردی است که با معرفی وتبیین راه و آرمان شهدا در سطح جامعه و نسلهای پیش رو عملی خواهند شد .
مدیرکل زندان های لرستان همچنین در این برنامه از مشارکت بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و سپاه پاسداران ناحیه لرستان تقدیر کرد.

شایان ذکر است در این مراسم که جمعی از مدیران استانی ، قضایی و فرماندهان نظامی حضور داشتند از مددجویان کانون اصلاح و تربیت نیز تجلیل شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید