گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۲ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
زندانبانی امروز دیگر یک شغل نیست؛یک نهضت جهادی است

مدیرکل زندان های لرستان گفت: در زندانبانی جدید،تنها می توان از طریق ارائه خدمت انقلابی و جهادی؛ زمینه بازپروری مددجویان را فراهم ساخت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری در جمع مسئولین واحدهای تابعه زندان مرکزی خرم آباد بر لزوم همراه بودن با نهضت انقلابی و جهادی آغاز شده در زندان های لرستان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: در زندانبانی نظام قضایی امروز کشور،می بایست نوع نگاه خود را به زندانی،خانواده او و چگونگی ارائه خدمت به جامعه هدف تغییر داد.

عضو شورای قضایی استان تصریح کرد: با ابلاغ سند تحول قضایی،توانمند سازی و باورپذیری مددجویان با هدف تاب آوری و باز اجتماعی نمودن آنان در اولویت ارائه خدمات زندانبانی اسلامی قرار گرفته است.

کشوری اضافه کرد:حفظ کرامت و شخصیت مددجو و دستگیری از خانواده او نه یک وظیفه بلکه یک تکلیف است لذا می بایست به گونه ای عمل کرد که حلاوت خدمت ارائه شده در زندان ها به جان مددجویان بنشیند.

مدیرکل زندان های لرستان همدلی، سخت کوشی و کار هوشمندانه را از عوامل موفقیت برشمرد و خاطرنشان کرد: صعوبت کار زندانبانی بر کسی پوشیده نیست و تنها با اتحاد و کار جهادی می توان زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم کرد.
وی در پایان تأکید کرد امروز برای اجرای اولویت های سازمانی از هیچ تلاش وکوششی نباید فروگذاری کرد چرا که فرصتی برای از دست دادن وجود ندارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید