مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۱۱ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سرداری که زندگی‌اش موجب اقتدار و شهادتش مسبب وحدت بود

یکشنبه پانزده دیماه، جلسه شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی استان لرستان با حضور کلیه ی اعضاء و با محوریت رسیدگی به پرونده های مالیاتی، آخرین وضعیت اظهارنامه های سال 97،آخرین روز دریافت اظهارنامه ارزش افزوده دوره پاییز 98 برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، یکشنبه پانزده دیماه، جلسه شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی استان لرستان با حضور کلیه ی اعضاء و با محوریت رسیدگی به پرونده های مالیاتی، آخرین وضعیت اظهارنامه های سال ۹۷،آخرین روز دریافت اظهارنامه ارزش افزوده دوره پاییز ۹۸ برگزار گردید.

محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان در آغاز این جلسه با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، ایشان را اسوه ایستادگی در مقابل دشمنان و شهادت وی را چراغ راه همگان دانست و اذعان داشت بدون تردید مسیر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان ادامه دارد . و با اشاره به مراسم تشییع پیکر وی، به جایگاه والای این شهید صاحب عزت در قلوب مردم ایران و جهان اشاره داشت و اذعان کرد که حافظه تاریخی دنیا سردار سلیمانی را از یاد نخواهد برد، سرداری که زندگی‌اش موجب اقتدار بود و شهادتش مسبب وحدت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید