تاریخ: ۱۲:۰۷ :: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
صدور مجوز دهیاری برای ۱۶۵ روستای لرستان‌

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای لرستان گفت: هدیه دولت مردمی به روستاییان استان در دهه فجر صدور مجوز دهیاری برای ۱۶۵ روستا است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حمزه مویدی نژاد امروز صبح در جلسه هماهنگی کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر لرستان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزارشد، با اشاره به تعداد روستای استان، اظهار کرد: ۳ هزار و ۴۰۷ روستا در استان داریم که از این تعداد ۱۳۵۹ روستا دارای دهیاری هستند.

به گفته وی طبق دستور و تاکید استاندار با هدف افزایش مشارکت حداکثری و شور و نشاط اجتماعی همه برنامه‌ها باید پیوست انتخاباتی داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای لرستان تاکید کرد: سعی بر این است که برنامه‌های دهه فجر با شور و نشاط برگزار شود، در همین راستا از ۲ ماه پیش اقدامات لازم را شروع کردیم.

مویدی نژاد بیان کرد: اجرای ۳۶ برنامه شاخص دهه فجر در ۳۶ بخش جزو‌ برنامه‌های ما است، البته در ۱۳۵۹ روستایی که دهیاری دارند نیز برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

وی هدیه دولت مردمی به روستاییان لرستان را موافقت با تاسیس ۱۶۵ دهیاری جدید عنوان کرد و افزود: در این مسیر حمایت‌های مدیریت ارشد استان و همچنین معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قابل تقدیر است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید