گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۱ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
صعود ۱۳ پله ای عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در سال ۹۷

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در جلسه ای که به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل استان در پادگان شهید بهشتی خرم آباد برگزار شد گفت: خوشبختانه سطح کیفی و کمی برنامه های این دبیرخانه نسبت به سال گذشته بیش از ۵۱ درصد رشد داشته است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در جلسه ای که به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل استان در پادگان شهید بهشتی خرم آباد برگزار شد گفت: خوشبختانه سطح کیفی و کمی برنامه های این دبیرخانه نسبت به سال گذشته بیش از ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: برنامه های دبیرخانه در این هفته با غباررویی گلزار شهدا،دیدار با ائمه جمعه سراسر استان و حضور فرمانداران بعنوان سخنران پیش از خطبه ها در نماز جمعه استان و دیدار با خانواده های شهدا شروع شده و انشااله می طلبد اعضای ستاد تا پایان هفته ما را در اجرای بهتر برنامه ها همراهی نمایند.

رشد ۴ پله ای عملکرد شورا

بیرانوند با بیان اینکه ارزشیابی عملکرد دبیرخانه طی سال ۹۰ تا ۹۵ رتبه ضعیفی بوده اظهار داشت: ارزشیابی عملکرد دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که توسط ستاد مرکزی شورا اعلام شده بود طی ۵ سال از سال ۹۰ تا ۹۵ رتبه ۲۷ کشور را داشته که در آن مقطع مورد گلایه استاندار بود که در دوره کاری جناب خادمی که خیلی تاکید داشتند نسبت به عملکرد شورا ، از نیمه دوم ۹۶ که آغاز نمودیم رتبه استان حدود ۴ پله رشد داشت .

وی همچنین با اشاره به عملکرد سال ۹۷ دبیرخانه تصریح نمود: با همدلی و همراهمی که در بین اعضای محترم شکل گرفت عملکرد سال ۹۷ با رشد ۱۳ پله ای به رتبه دهم رسیدیم هر چند اعتقاد داریم شان و جایگاه لرستان به شکلی است که می بایست در رتبه اول قرار گیریم اما انشاله با همت همه اعضای محترم بتوانیم جایگاه در خور شان استان را در اختیار بگیریم.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه عنوان کرد: در موضوع اموال و مصادره املاک و همچنین برگزاری منظم جلسات در سطح استان برنامه ریزی های مدونی صورت گرفته که در حال حاضر ۱۱ شورای فنی ،۸ کمیسیون و کمیته و۱ کمیسیون فروش که با حضور دادستان محترم بطور منسجم و منظمی برگزار می شوند که جا دارد از همه عزیزان عضو ستاد تقدیر و تشکر نماییم.

اهتمام ویژه دستگاه قضایی استان

بیرانوند با تشکر از اهتمام ویژه رییس کل دادگستری استان که نسبت به تصریح و حساسیت در صدور آرای مصادره ای اموال همراهی داشتند افزود: خوشبختانه با همکاری دستگاه قضایی، عملکرد کمیته اموال دبیرخانه نسبت به سال گذشته بیش از ۱۴۰ درصد رشد دارد.

وی ادامه داد: کمیته مقابله با عملکردی ویزه در سطح کشور رشد بی سابقه ای داشته که با اقدامات موثر اداره اطلاعات توانستیم در سطح کشور رتبه دوم را کسب نماییم که جا دارد ویژه تقدیر و تشکر نماییم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از تلاشهای سپاه حضرت ابوالفضل استان ، بسیج و نیروههای انتظامی که دوشا دوش دبیرخانه در مبارزه با مواد مخدر پیش قدم هستند تقدیر و تشکر کرد.

/خبرآنلاین

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید