‍ مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۱ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
ضرورت دارد فرهنگ غنی ایثار را به نسل های بعدی انتقال دهیم

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: ضرورت دارد فرهنگ غنی ایثار و آموزه های دینی را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سومین جلسه ی کمیته ی اقشار و تشکل های مردمی به ریاست مدیر کل امور اجتماعی،مریم پورسرتیپ برگزار گردید.

مریم پورسرتیپ بیان داشت:مقام معظم رهبری می فرمایند:ارزش شهادت بالاترین ارزش هاست و زمان همه چیز، بجز خون شهدا را کهنه می کند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس با فداکاری ها و رشادت های شهیدان و جانبازان تحقق پیدا کرد و همه ی ما وظیفه داریم قدردان این عزیزان باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: کوچه ها، خیابان ها و محله های ما با نام شهدا مزین است و این بیانگر نقش شهدایی است که از کوچه، کوچه و محله، محله ی این سرزمین در دفاع از وطن از جان خود گذشتند و نقش اساسی در حفظ انقلاب اسلامی داشتند.

پورسرتیپ ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و ادامه راه شهدای عزیز، در واقع، حرکت در راه انبیای الهی و قران می باشد و ضرورت دارد این فرهنگ غنی و آموزه های دینی را به نسل های بعدی انتقال دهیم و این زمانی محقق خواهد شد که مشارکت همه جانبه ی دستگاهها و نهادهای مدنی، سازمان های مردم نهاد و خیرین را داشته باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان بیان داشت: کمیته ی اقشار و تشکل های مردمی، در واقع، ترویج دهنده ی نقش گروه های مختلف مردم در پیروزی انقلاب و ایثار و شهادت است.

پورسرتیپ در پایان تاکید کرد: انتظار می رود با همکاری و هماهنگی بین بخشی دستگاهها و سازمان های مردم نهاد، شهدای گرانقدر از قشرهای مختلف،(مداح، کارمند، دانش اموز، دانشجو، پزشک، معلم، کاسب، کارگر، راننده و …) شناسایی و ضمن تشکیل بانک اطلاعاتی این عزیزان، به نسل جوان معرفی گردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید