تاریخ: ۱۰:۴۸ :: ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
فرمانده انتظامی استان لرستان: در راستای مبارزه با کرونا تردد خودروها از ساعت ۹ شب ممنوع است/ با عوامل آتش‌سوزی و اخلال در چهارشنبه آخرسال برخورد خواهیم کرد

هم اکنون فرمانده انتظامی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خطاب به شهروندان گفت: در راستای مهار بحران کرونا و پشگیری از شیوع این ویروس جهش یافته توصیه می‌کنیم همه اقشار ترددها و پاتوق های روزانه را به حداقل برسانند و به هیچ وجه پس از ساعت ۹ شب نیز در خیابانها تردد نکنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، سردار مهدیان‌نسب در این نشست که به مناسبت ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ برگزار شد، مجموعه اقدامات و برنامه‌های نیرو انتظامی تحت عنوان شعار امنیت، سلامت و نشاط بهاری برگزار خواهد شد.

وی در راستای مهار ویروس منحوس کرونا با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری هوشمند ممانعت از تردد غیرضروری خودروها در سطح استان را ضروری عنوان کرد و تاکید کرد: همچنین از تردد خودروها‌ در مراسم پنجشنبه آخر جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که در راستای منع تردد فقط در طول یک‌شب ۲۰۰ خودرو را جریمه کردیم و پلیس هر گونه اقدام بازدارنده و تنبیهی که اتخاذ می‌کند برای حفظ جان و سلامت مردم است لذا شایسته است اصحاب رسانه و خود مردم در فرهنگسازی و اجتناب از تردد بیجای افراد و خودروها کوشا باشند تا به یاری خدا این ویروس منحوس مهار شود.

سردار مهدیان‌‌نسب با اشاره به اینکه هر ساله شماری از نوجوانان قربانی آتش سوزی چهارشنبه‌سوری می شوند، افزود: نیروی انتظامی استان برای پیشگیری از خطرات و آسیبهای چهارشنبه آخر سال بجد در حال آمادگی است و نیروهای جهادی ما همواره تحت هر شرایطی از جان، مال و حیثت مردم دفاع می کند.

وی در پایان خطاب به شهروندان تاکید کرد: پلیس با تمام توان پای کار است اما کفایت نمی‌کند و با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال و خطر چهارشنبه سوزی‌ها، خانواده‌های عزیز باید هوشیار باشند و به فرزندانشان اجازه ندهند در سطح پارک‌ها و خیابانها با مواد منفجره با جان خود بازی کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید