گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۰۶ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
لزوم اصلاح شبکه توزیع کالا در لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بر لزوم اصلاح شبکه توزیع کالا در لرستان تاکید کرد. محمدرضا صفی‌خانی در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیان کرد: متاسفانه در هیچ کدام از آیین‌نامه‌های مدیریت بحران کشور جبران خسارت به واحدهای صتفی و صنعتی دیده نشده […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بر لزوم اصلاح شبکه توزیع کالا در لرستان تاکید کرد.

محمدرضا صفی‌خانی در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیان کرد: متاسفانه در هیچ کدام از آیین‌نامه‌های مدیریت بحران کشور جبران خسارت به واحدهای صتفی و صنعتی دیده نشده بود که البته اکنون این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: سیل علاوه بر زیرساخت‌ها به حوزه اقتصاد استان ضربات سنگینی وارد کرده است و جبران آنها نیازمند به عزم ملی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در همین راستا مدل‌های مختلفی در جهت حمایت از واحدهای اقتصادی با کمک بخش خصوصی و دولتی تعریف شده است.

صفی‌خانی اظهار داشت: اگر بخواهیم خسارت‌های واقعی به سیل را در حوزه اقتصاد به حداقل برسانیم توجه ویژه به حوزه رونق تولید باید در اولویت ویژه قرار گیرد که این امر در دستور کار قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آخرین وضعیت نرخ تورم لرستان، افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات بالا بودن نرخ تورم لرستان تاثیر بالای شاخص‌های مسکن و نظام توزیع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: در حوزه مسکن اقدامات مختلفی در حال انجام بوده تا بتوان این مشکلات را کاهش داد.

صفی‌خانی گفت: عمده شرکت‌های پخش در استان‌های همجوار هستند و این یکی از مشکلات شبکه توزیع است که باید اصلاح شود و باید شبکه توزیعمان را گسترش و تقویت کنیم.

وی بیان کرد: در یک برهه‌ای از سال با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از مشکلات ما تراکنش‌های بانکی بالا بوده و عمدتا در حوزه مواد غذایی خود تحریمی را مشاهده کردیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: برای بررسی دقیقی دلایل بالا بودن تورم در لرستان با توجه به تاکیدات استاندار لرستان پیشنهاد می‌شود که کارگروه کارشناسی تشکیل شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید