گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۳۵ :: ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مرگ معضل اعتیاد فقط با آموزش مهارت های زندگی ممکن است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان بر نقش مهم رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: موثرترین روش برای کاهش مصرف مواد مخدر، «آموزش مهارت‌های زندگی» است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان بر نقش مهم رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: موثرترین روش برای کاهش مصرف مواد مخدر، «آموزش مهارت‌های زندگی» است.

مجتبی بیرانوند در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ضمن تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: مطالعه‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر موثرترین روش برای کاهش مصرف مواد مخدر، «آموزش مهارت‌های زندگی» است و یکی از رئوس مهم «مهارت‌های زندگی»، داشتن ارتباط‌های سالم بین فردی است که شاید پایه‌ای‌ترین نوع این ارتباطات، روابط افراد خانواده باشد.

وی با اشاره به تاکیدات دبیرکل ستاد مبنی بر فرهنگ‌سازی در عرصه مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های این شورا بر محور مسائل فرهنگی و پیشگیری بوده است و همچنین این حوزه یکی از مهمترین فعالیت‌های ستاد به عنوان راهکار اصلی در عرصه مبارزه با مواد مخدر می‌باشد.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید