مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۱۸ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
ملاک ارتقاء در امور مالیاتی تجربه، دانش، کسوت و قدرت مدیریت است

محمدرضا محمدی در جلسه تکریم از مدیر پیشین و معرفی مدیر جدید شهرستان دورود که در دفتر فرماندار این شهر برگزار شد، اذعان داشت: بالا بردن سطح رضایتمندی مردم، یکی از دستور کارهای سازمانی امور‌مالیاتی در جهت فرهنگسازی مالیاتی‌ست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدرضا محمدی در جلسه تکریم از مدیر پیشین و معرفی مدیر جدید شهرستان دورود که در دفتر فرماندار این شهر برگزار شد، اذعان داشت: بالا بردن سطح رضایتمندی مردم، یکی از دستور کارهای سازمانی امور‌مالیاتی در جهت فرهنگسازی مالیاتی‌ست. از اینرو در شرایط تحریم اقتصادی، سیاست امورمالیاتی مبتنی بر انتخاب مدیران نخبه‌است. افرادی که با شعار وصول با اصول و تمهیدات مدیریتی از فرار مالیاتی برای وصول بیشتر جلوگیری می‌کنند و از سویی برخوردشان با واحدهای تولیدی به نیت زنده‌نگهداشتن چرخه تولید، تسامحی‌ست. همچنین با اشاره به موقعیت خطیر شهرستان دورود بعنوان یکی از مراکز صنعتی استان، کادر مدیریت و بدنه مالیاتی آن را از نیروهای نخبه خانواده مالیاتی لرستان دانست و تنوع و چرخه مدیریت را ضرورت حفظ شادابی و انگیزه در میان کارکنان این شهرستان بیان نمود. 
وی با تکریم از زاهدی کهزادی مدیر سابق شهرستان دورود و اعلام رضایت از عملکرد وی، معارفه علیرضا مرادی را در راستا ایجاد انگیزه و چرخه سلایق مدیریتی دانست. و اذعان داشت ملاک ارتقاء در امور مالیاتی; تجربه، دانش، کسوت و قدرت مدیریت است و ارتقاء در این سیستم به سبب تخصصی بودن آن، گام به گام و طی مدارج اداری‌ست از اینرو سابقه ?? ساله، تجربه، دانش مالیاتی و قدرت مدیریت را معیار انتخاب آقای مرادی بیان داشت . 
در ادامه مجتبی بیرانوند فرماندار شهرستان دورود با قدردانی از تعامل تسامحی اداره مالیات با واحدهای تولیدی، این تمهید را در راستای شعار سال(رونق تولید) و منویات مقام معظم رهبری دانست و در انتها با قدردانی از حسن خلق آقای کهزادی، عملکرد آقای مرادی در تکریم ارباب رجوع را در سطح شهرستان مثبت ارزیابی کرد و اعلام امیدواری نمود که میان وظایف سازمانی و انتظارات مردمی در اداره مالیاتی، بیش از پیش وفاق بوجود آید. 

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید