گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۰۱ :: ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
میانگین آمار ازدواج در لرستان بیشتر از متوسط کشور است

روابط عمومی ثبت احوال لرستان به رسانه ها اعلام کرد: میزان ثبت ازدواج در استان به ازای هر یکهزار نفر جمعیت هشت مورد و در کشور ۶.۹ مورد است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از ایرنا، روابط عمومی ثبت احوال لرستان به رسانه ها اعلام کرد: میزان ثبت ازدواج در استان به ازای هر یکهزار نفر جمعیت هشت مورد و در کشور ۶.۹ مورد است.

فریبرز امیری پریان اظهار داشت: بیشترین ازدواج در شهرستان‌های کوهدشت، دلفان و دورود و کمترین ازدواج در سلسله و پلدختر ثبت شده است.

امیری پریان با بیان اینکه نرخ طلاق لرستان در سال گذشته ۲.۴ به ازای هر یکهزار نفر بود ادامه داد: این استان رتبه ۱۶ کشوری را در طلاق دارد و بیشترین آمار این واقعه مربوط به خرم‌آباد، بروجرد و دورود و کمترین در سلسله و پلدختر می باشد.

مدیرکل ثبت احوال لرستان با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت در استان بسیار ضعیف و ۷۴ صدم گزارش شده است تصریح کرد: میانگین کشوری در این مورد ۶۹ صدم است و لرستان در این زمینه رتبه ۱۵ کشور را دارد.

امیری پریان افزود: امسال به ازای هر یکهزار نفر جمعیت لرستان ۱۳.۷ مورد ولادت در لرستان ثبت شده در حالی که میانگین این رقم در کشور ۱۳.۶ است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید