گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۴۰ :: ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
نقش استاندار در افزایش آسیبهای اجتماعی!

از آغاز مهر ماه سالجاری تاکنون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان بدون سرپرست مانده است و بدون سرپرست، جانشین یا دبیر در این دستگاه عملا امکان هیچ گونه مکاتبه اداری و رسمی با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور وجود ندارد.

نرگس سپه وند- از آغاز مهر ماه سالجاری تاکنون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان بدون سرپرست مانده است و بدون سرپرست، جانشین یا دبیر در این دستگاه عملا امکان هیچ گونه مکاتبه اداری و رسمی با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور وجود ندارد. سمن ها به عنوان بازوی توانمند شورا که سهم عظیمی از رسالت عملی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را عهده دار هستند، بلاتکلیف هستند و امکان ارسال هیچ طرح یا مکاتبه ای با ستاد را ندارد. در واقع بدون وجود دبیر یا سرپرست عملاً ارتباط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با تهران قطع شده است در ضمن برخی جلسات اصلا برگزار نمی شوند!
از طرفی در بی دبیری شورا، وضعیت اسفبار معتادین متجاهر و خیابانی نیز در مناطق حاشیه نشین بیداد می کند. حال باید از استاندار لرستان پرسید تا کی می خواهند نسبت به این مساله و انتخاب سرپرست بی تفاوت باشند. رسالت کار شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ست که در بی تدبیری استانداری، این اصل به حاشیه رفته است و زحمت سالانه سمن های فعال استان نیز نقش بر آب می شود که هیچ مرکزی خواهان یا پاسخگوی طرح ها نیست!
جناب خادمی لطفا پاسخگو باشید؛ آیا انتخاب یک گزینه لایق ولو در حد سرپرستی موقت جهت رفع مشکلات مذکور کار دشواری ست!؟ یا خلاف منطق؟

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید