گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۲۴ :: ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
هیچ مورد مثبت کرونا در زندانهای لرستان ثبت نشده است

مدیرکل زندان های لرستان در زندان الیگودرز گفت : با اتخاذ تدابیر کاربردی و بسیج همه نیروها و امکانات تا کنون از ورود ویروس کووید 19 به زندانهای استان جلوگیری شده است .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری در سومین بازدید از زندان الیگودرز در سال جدید ؛ ضمن گفتگو اختصاصی با همه زندانیان بر لزوم تبعیت از قوانین و مقررات زندان از سوی زندانیان تأکید کرده و از بالا بودن ضریب ایمنی بهداشتی و درمانی زندانهای استان خبر داد .

وی خطاب به زندانیان اظهار داشت : همه کارکنان و مسئولین زندانها و همچنین مراجع قضایی با تمام توان به ارائه خدمت در چارچوب قوانین و مقررات مشغول بوده اند و حتی در ایامی که برخی مراکز و سازمان های کشور در تعطیلی بسر می برند ، مجموعه زندانها و دستگاه قضا در حال ارائه خدمت هستند .

مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه مطالعات ما در خصوص زندانیان استان از رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده خبر می دهد خاطرنشان کرد : در همه حوزه های اجتماعی و خدماتی ، طبیعتا امکان حصول رضایتمندی صددرصدی برای جامعه هدف وجود ندارد لذا قضاوت در مورد عملکرد آن را می بایست بصورت معدلی از اقدامات در نظر گرفت و طبیعی است رضایتمندی گروهی به دلایل مختلف نیز حاصل نخواهد شد .

وی همچنین اظهارداشت : با تدابیری که در روزهای اول ورود کرونا به کشور در نظر گرفته شد خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مثبتی از کووید ۱۹ در زندانهای استان گزارش نشده است .

این مقام مسئول تصریح کرد : همانگونه که به دفعات ، ریاست معزز قوه قضائیه و ریاست محترم سازمان زندانها بیان داشته اند به زندانیان و خانواده های آنها این اطمینان داده می شود در نظام قضایی و زندانبانی اسلامی کشور همه ظرفیتها برای ارائه بهترین خدمات به مردم بکارگرفته می شود .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید