مسئول هماهنگی امور بانوان کمیته نخبگان ستاد مرکزی ایت الله رئیسی استان تهران:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۳۵ :: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
پیروزی ارزشمند ملت شریف ایران می‌تواند موجب بازگشت وجاهت اقتصادی کشور باشد

مسئول کمیته حقوقی و مسئول هماهنگی امور بانوان کمیته نخبگان ستاد مرکزی ایت الله رئیسی استان تهران با صدور پیامی پیروزی آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَيْكَ فِي دَوْلَةٍ كَرِيمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ وَ تَجْعَلُنَا فِيهَا مِنَ الدُّعَاةِ إِلَى طَاعَتِكَ وَ الْقَادَةِ إِلَى سَبِيلِكَ وَ تَرْزُقُنَا بِهَا كَرَامَةَ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ
با اهدای سلام و تحیت
بنده هم به سهم خود پیروزی ارزشمند ملت شریف ایران بر کفر خارج و مکر داخل با ندای هل من ناصر ینصرنی حسینی لبیک یا خامنه ای با مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات حضرت آیت الله دکتر رئیسی به عنوان رئیس جمهور در رفراندومی دیگر تبریک عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم که به این رئیس جمهور محبوب به معنای اخصِ «دولت کریمه »توان رفع تمامی مشکلات کشور در حوزه های تولید، اشتغال، مسکن، ازدواج و افزایش سطح رفاه عمومی را با کمک همه ی دوستان و دلسوزان کشور و میهن عطا کند. راهی بس سخت در پیش است تا امید از دست رفته به جامعه بازگردد. درمان اقتصاد کشور و بازگشت وجاهت اقتصادی جز با هم افزایی های جهاد گونه ، عالمانه و عاقلانه و استفاده از ظرفیت های نخبگان و فرهیختگان حاصل نخواهد شد. امید است در این راه خطیر همگی ذره ای از کوشش فروگذار نباشیم و به آن قسمت از جامعه که از سر یاس و ناامیدی در انتخابات شرکت نکردند، روزهای خوش و بابرکت و مملو از امید را مژده دهیم.
با یاری خداوند متعال یا علی گفتیم و عشق آغاز شد…..

ارادتمند همگی- فاطمه گودرزی
مسئول کمیته حقوقی و مسئول هماهنگی امور بانوان کمیته نخبگان ستاد مرکزی ایت الله رئیسی استان تهران

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید