تاریخ: ۰:۳۶ :: ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
چهارمین دوره انتخابات مرکز وکلای دادگستری استان لرستان بصورت الکترونیکی

معاون دادگستری لرستان از برگزاری چهارمین دوره انتخابات مرکز وکلای دادگستری استان لرستان بصورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فیض الله شیرزادی معاون منابع انسانی دادگستری استان لرستان در جریان برگزاری انتخابات مرکز وکلای دادگستری لرستان بیان داشت: چهارمین دوره انتخابات مرکز وکلای دادگستری استان لرستان برای تعیین هئیت مدیره و بارزسان این کانون بصورت تمام الکترونیکی در دادگستری لرستان به نحو مطلوب برگزار شد.
فیض اله شیرزادی با اشاره به رضایت وکلای محترم از اجرای این فرایند رأی گیری افزود: در این دوره از انتخابات صلاحیت ۲۷ نفر از وکلای عضو مرکز برای رقابت در این عرصه تایید که در پایان ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل و ۲ نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات مذکور تصریح نمود: برنامه ریزی، سیاست گذاری و تصمیم گیری پیرامون امور مختلف و از جمله امور مالی و اداری مرکز وکلای دادگستری از جمله وظایف اعضای منتخب هئیت مدیره و بازرسان است و تعیین افراد زبده، توانمند و مجرب می تواند در ایجاد تحول و پویایی برای وکلای عضو کانون موثر واقع گردد.
معاون دادگستری لرستان در پایان خاطرنشان کرد: مرکز وکلای دادگستری استان لرستان دارای بیش از ۶۰۰ وکیل در سطح استان است و وکلای فعال نقش قابل توجه و موثری در احقاق حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی و برقراری و اجرای عدالت دارا می باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید