گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۹ :: ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
کارخانجات نساجی بروجرد صنعت برتر نساجی کشور در سال ۱۴۰۱ شد

دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور انتخاب کارخانجات نساجی بروجرد به عنوان صنعت برتر نساجی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت انتخاب کارخانجات نساجی بروجرد به عنوان صنعت برتر نساجی ایران در سال ۱۴۰۱ در پیامی این موفقیت بزرگ را به مدیرعامل انقلابی، مدیران جهادی، پرسنل و کارگران خدوم و زحمتکش این مجموعه صنعتی تبریک گفت.

در متن پیام دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان آمده است:

بدون شک درسال‌های اخیر نیروهای توانمند کارخانجات نساجی بروجرد تمام تلاش خود را صرف بالندگی صنعت نساجی نموده که ثمره آن انتخاب این واحد تولیدی به عنوان صنعت برتر نساجی کشور در سالجاری بوده است، قطعا این انتخاب بیانگر حسن تدبیر، برنامه‌ریزی منسجم، سازماندهی موثر، کارآمدی و شایستگی‌های جناب آقای «امید علایی» مدیرعامل انقلابی، متدین و کوشا و در سایه تلاش‌های بی شائبه و خالصانه همکاران خدوم آن مجموعه رقم خورده است.

اینجانب بعنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ کارگری استان لرستان این موفقیت را به مدیرعامل محترم و تمامی پرسنل و کارگران خدوم و زحمتکش نساجی بروجرد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در حالی‌که در پس تحریم‌های ظالمانه اغلب کارخانجات و واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی مواجه هستند و گاها با تعطیلی و تعدیل نیرو روبرو می‌شوند اما نساجی بروجرد با یک مدیریت جهادی و انقلابی با جذب نیروهای بومی، از مهاجرت نیروی کار از استان لرستان جلوگیری نموده لذا لازم و ضروری است تا حمایت‌های همه جانبه از این مجموعه به عمل آید تا چراغ کارخانجات نساجی برای همیشه در این استان روشن و پرنور باقی بماند.

رجا واثق دارم با تلاش‌های مستمر و همکاری جمعی و با اتکال به خداوند سبحان و هم‌چنین حمایت‌های بی‌شائبه مدیران ارشد استان اگر این کارخانه که به عنوان بزرگترین واحد صنعتی لرستان در حال فعالیت می‌باشد و افتخاری بزرگ در سطح کشور کسب نموده هم‌چنان مورد حمایت قرار بگیرد می‌تواند شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» را به واقعیت پیوند بزند.

علی دهقان‌نژاد
دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان
و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید