گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۰۰ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
کارهای فرهنگی ریشه در دین دارد و وسیله‌ای برای تربیت انسان ها است

حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی صالحی ظهر امروز طی بازدید از اداره عقیدتی‌ سیاسی نیروی زمینی ارتش منطقه لرستان با بیان اینکه تربیت کادر مومن در تراز انقلاب اسلامی یعنی تربیت انسانهای دین دان، دین دار و دین بان اظهار داشت: کارهای فرهنگی که ریشه در دین دارد، مورد نیاز جامعه امروزی و وسیله‌ای برای تربیت انسان ها است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، وی کار فرهنگی را نیازمند مبلغ ،مخاطب و محتوای کار دانست و افزود: تمامی کارکنان عقیدتی سیاسی باید هرکدام یک مبلغ دینی در یگان باشد و رمز موفقیت یک مبلغ شناسایی مخاطب است از جمله روش ها و قالب هایی است که باید برای انجام کار فرهنگی به این اصول پایبند باشیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره و تاکید بر اجرای اهداف و برنامه های اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در طول سال عنوان کرد: هر کدام از ما کارکنان عقیدتی سیاسی می بایست برای موفقیت در کار فرهنگی اصول دین داری ،دین بان و دیدان را مورد توجه قرار بدهیم.

وی بیان کرد: چنانچه بتوانیم بتوانیم علاوه بر شناخت دین (دین دان )به آن عمل (دین دار)و از آن محافظت کنیم(دین بان ) می توانیم بگوییم که کادرسازی در تراز انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته شده است.

صالحی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی جامعه نباید بگویم کار فرهنگی تعطیل شده است گفت: امروز وظیفه ما به نوعی سنگین تر شده است و ما در صورتی که نتوانیم در فضای حقیقی کار فرهنگی را انجام بدهیم باید با قدرت چند برابر در فضای مجازی کار های فرهنگی انجام بگیرد.که در همین راستا خوشبختانه با حمایت سلسله مراتب فرماندهان و مسئولین ارتش کارهای بسیار خوبی در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کارکنان و خانواده های آنان انجام شده است.

در پایان این دیدار از کارکنان و نفرات ممتاز و فعال فرهنگی در منطقه لرستان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید