چرا هیچکس حاضر به ماندن وکارکردن در اداره کل نوسازی مدارس نیست؟!
تاریخ: ۱۵:۰۱ :: ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
کار زیاد کارمندان نوسازی مدارس و حقوق اندک!

شاید خواندن این مطلب باعث تعجب شود اما از سه نفر نیروی جدیدالاستخدام اداره کل نوسازی مدارس لرستان ، دو نفر به دلیل پایین بودن حکم حقوقیشان انصراف خود را اعلام کردند.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- نکته قابل تامل اینجاست که اداره کل نوسازی مدارس در چند سال اخیر شاهد بازنشستگی نیروهای زیادی بوده است که متاسفانه کارمندان دیگر ادارات حاضر به انتقال به این دستگاه نیستند و حتی نیروهای جدید هم از ادامه همکاری با دستگاه مذکور سرباززده و استعفای خود را اعلام کرده‌اند.
اما دلیل آن چیست؟ به گفته جمعی از کارکنان این اداره کل حجم بالای فعالیت های اداری و ساخت مدارس به نحوی‌که علی‌رغم مشکلات شدید اعتباری ، همچنان شاهد افزایش فعالیتهای این اداره کل هستیم و از این هم مهمتر حقوق پایین کارکنان ، عدم پرداخت ماموریتها و اضافه کار بسیار ناچیز و قطره چکانی.

با این تفاسیر باید به کارمندان باسابقه این دستگاه که با کمترین حقوق و دریافتی باز هم با عشق به خدمت از جوانی خود مایه گذاشتند تا دانش آموزان ما کمتر شاهد کمبود کلاس درس باشند، آفرین گفت.
سزاوار است به مسئولین استانی و کشوری نیز گوشزد کرد که با این قشر زحمت‌کش چه کرده اید که نه نای شکوائیه دارند و نه نفس ادامه دادن!

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید