گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۳۰ :: ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
کاهش ۲۴ درصدی تصادفات مرگبار در لرستان/ شناسایی ۱۹ نقطه حادثه خیز

صبح امروز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه از کاهش ۲۴ درصدی آمار تصادفات مرگبار در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبر سنگ نوشته، سرهنگ چغلوند افزود: در مجموع در حوزه تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی ۸ درصد کاهش داشته‌ایم، لرستان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به معضل ترافیک شهر خرم‌آباد نیز توضیح داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش ترافیکی به ویژه در هسته مرکزی شهر خرم‌‌آباد هستیم.

چغلوند بیان کرد: در عصر به ویژه ساعت ۶ تا ۸ حدود ۱۲ هزار خودرو به سمت هسته مرکزی شهر تردد دارد، علت این امر تجمیع صنوف ترافیکی مانند مطب پزشکان ، مراکز آموزشی و تجاری و خودروهای تک سرنشین است.

وی خاطر نشان کرد: از مردم می‌خواهیم مدیریت سفر را مدنظر داشته باشند تا شاهد گره ترافیکی نباشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان تاکید کرد: طرح جامع ترافیک خرم‌آباد می‌تواند در کاهش ترافیک نقش بسزایی داشته باشد، از طرفی نقش  پلیس راهنمایی و رانندگی در ترافیک تنها ۲۰ درصد است.

چغلوند خاطرنشان کرد: اصلاح زیر ساخت‌ها،تعریض معابر و فرهنگ سازی نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر دارد.

شناسایی ۱۹ نقطه حادثه خیز 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود  با اشاره به اینکه ۱۹ نقطه حادثه خیز در استان  شناسایی شده است، عنوان کرد: رفع نقاط حادثه خیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به اینکه ظرف ۹ ماه اول سال جاری حود ۲۹ هزار و ۱۶۱ گواهینامه صادر شده است، افزود: همچنین در این مدت ۴ هزار و ۵۲۸ فقره پرونده در کمیسیون ماده ۵ بررسی شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید