تاریخ: ۹:۴۴ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کلنگ زنی و افتتاح ۱۷ طرح در هفته دولت توسط اداره کل راه و شهرسازی لرستان/ با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان از کلنگ زنی و افتتاح 17 طرح در هفته دولت با اعتباری بالغ بر720 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان از کلنگ زنی و افتتاح ۱۷ طرح در هفته دولت با اعتباری بالغ بر۷۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

رضا خالقی در این خصوص افزود : ۱۷ طرح عمرانی با اعتبار ۷۲۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در این هفته کلنگ زنی و به بهره برداری می رسند .

وی با اشاره به اهمیت طرح های قابل بهره برداری ، بیان کرد : این طرح ها شامل افتتاح ۱۶کیلومتر احداث باند دوم (چهارخطه) ، ۱۶ کیلومتر راه روستایی، افتتاح دو دستگاه پل در بخش شاهیوند ، ۲۵۴ واحد مسکن مهر در شهرستان های خرم آباد ، پلدختر و ازنا ، مرکز توسعه محله گل سفید خرم آباد ، سالن ورزشی و ساماندهی و بهسازی نهر دره غریب بروجرد می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان افزود : برای بهره برداری از طرح های فوق ۵۵۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

خالقی با بیان اینکه چهار طرح راه و شهرسازی لرستان نیز در هفته دولت در استان کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل آغاز عملیات اجرایی تقاطع شرکت فروآلیاژ و راه آهن ازنا ، تقاطع خمه الیگودرز ، پل روستای بلیلوند و دیوار سراب یاس خرم آباد می باشد.

خالقی یادآور شد: این طرح‌ها با اعتبار ۱۶۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در هفته دولت ۹۸ کلنگ‌زنی می‌شود

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید