تاریخ: ۰:۰۹ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
گذشت نزد مردان لرستان است/ هموطنان انتظار تکرار گذشت و مردانگی شما را دارند

دیار و تبار لرستان از گذشته تا به‌حال حکایت از مردانگی، شجاعت،گذشت و ایثار مردمش دارد.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- مردم فرهیخته لک زبان و لر تبار سلسله‌همگان شاهدند دیار شما دیار فرزانگان، سلسله وار در سخاوت و گذشت زبانزد و خاص و عام بوده هست.لذا این بار هم‌ مردم لرستان و خوزستان انتظار تکرار گذشت و مردانگی شما از نوع محبت و بزرگی را دارند.

نیک می دانیم داغ از دست دادن فرزند دلیر و خدوم لرتبارمان شهید والا مقام‌ “غضنفر حسنوند” برای همه بسیار سخت و درد بار بود اما می شود با گذشت جوانی خام که در سن جوانی و جهالت منجر به قتلی گشته که همگان از آن ناراحتند.این فرد نادم که مادری دل شکسته دارد می توان توشه ای معنوی برای بازماندگان و درجاتی عالی و متعالی برای شهید بزرگوار غضنفر حسنوند از دست خداوند بزرگ‌ دریافت نمود.

بدینوسیله ، از طرف فردی که رسانه ای هستم و در این‌عرصه همیشه به دیار لک زبان‌و ارزشمندی چون سلسله یا الشتر افتخار نموده ام از دور دست شما خانواده بزرگوار شهید غضنفر حسنوند را می بوسم‌، بر این بوسه افتخار می کنم، از شما متضرعانه درخواست گذشت و ترحم در حق این فرد بسیار نادم که سالهاست در زندان بسر می برد دارم.چراکه با گذشت شما بزرگواران می توان جلوه ای زیبا از زیبائیهای متعدد اعم از شجاعت و گذشت وایثار لرستانیهای غیور را به عرصه ظهور درآورید.

خانواده محترم و عزیز و فرهیخته شهید بزرگوار غضنفر حسنوند؛ استحضار دارید دنیای دنیایی فانی است اما نجات جان یک انسانی که از سر نادانی و جهالت مرتکب قتل گشته است و از روی نادانی و سهوی بوده و شما با داشتن قدرتی بنام‌ قصاص هر لحظه می توانید جان این جوان‌خطا کار بستانید و بدون‌شک حق شماست اما حقی بالا تر از آن برگردن شما و ما لرستانیها وجود دارد که با گذشت و دادن جان تازه به این فرد می توانیم در عرصه نه تنها ایران بزرگ‌ بلکه در عرصه گیتی، نام سلسله و لرستان را پر آوازه تراز گذشته کنیم و پرچم‌ همیشه برافراشته لرهای غیرتمندی که به گذشت، شجاعت، سخاوت معروفند به اهتزاز درآوریم این‌پرچم الان در دست خانواده بزرگوار شهید حسنوند است.

در پایان باید گفت؛ این‌گذشت یک‌گذشت معمولی نیست بلکه گذشتی فراتر از هر گذشت دیگری است.چراکه با وجود فضاهای اینترنتی مجازی در ایران و جهان، دنیا شاهد این‌ قصاص یا گذشت شما است…؟
حالا بین قصاص و گذشت در این جریان، کدامشان نام ایران و لرستان را پر آوازه تر می کند. لذا بر این اساس عیان‌است که گذشت شما نه تنها دل خانواده عبود کاملی را شاد می کند بلکه این حرکت شما باعث غرور وافتخار ما لرهای همیشه سربلند خواهد بود.

اسماعیل نایب زاده طولابی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید