تاریخ: ۱۵:۳۶ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
۵٠٠ پروژه نیمه‌تمام در لرستان وجود دارد

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ پروژه نیمه تمام و نیمه تعطیل در استان وجود دارد، گفت: حدود ۲۰ مصوبه برای حل مشکلات طرح‌های عمرانی ازنا در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمدرضا دالوند در سفر شهرستانی خود پس از بازدید پروژه‌های عمرانی ازنا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، خدمتگزاری به مردم را فرصتی گرانبها برشمرد و اظهار کرد: مدیران باید با تلاش جهادی و مضاعف این عقب‌ماندگی را که از دوره‌های گذشته بر جای مانده جبران کنند.

 وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ پروژه نیمه تمام و نیمه تعطیل در استان وجود دارد، افزود: پروژه‌های زیرساختی شهرستان ازنا مانند سد کمندان، شبکه تصفیه فاضلاب شهری و… وضعیت مناسبی ندارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از برگزاری جلسه برای بررسی پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی این شهرستان خبر داد، و گفت: حدود ۲۰ مصوبه برای حل مشکلات طرح‌های عمرانی ازنا در نظر گرفته‌ایم که هر کدام دارای برنامه‌زمان‌بندی مناسب هستند و مدیران مکلف شدند که طبق برنامه فوق اقدام کنند.

 وی افزود: عمده مصوبات در بخش زیرساختی مانند تکمیل پروژه سد کمندان، جاده ازنا- شازند، تکمیل شبکه تصفیه خانه فاضلاب شهری ازنا، تکمیل جاده‌های روستایی، آبرسانی به روستاها و شهرها بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید