گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۵۹ :: ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
۶۶۶ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان دلفان آسفالته است

در حال حاضر ۶۶۶کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان دلفان از آسفالت برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، روح‌اله زمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهر نورآباد گفت: شهرستان دلفان دارای ۱۱۲ کیلومتر راه اصلی بین شهری، ۹۳۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۰۸ کیلومتر راه عشایری است که ۶۶۶ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان از آسفالت برخوردار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دلفان با اشاره به عملکرد این اداره در یکسال اخیر گفت: بهسازی و شن‌ریزی ۴۶ کیلومتر راه روستایی، اجرای شش کیلومتر آسفالت راه روستایی، لکه‌گیری به میزان هزار و ۲۵۰تن، بازسازی هشت دهانه پل تخریب‌شده در سیل سال ۹۸، شن‌ریزی محور آبگرم به طول هشت کیلومتر و تیغ‌زنی، تسطیح و رگلاژ ۷۰ کیلومتر راه روستایی آسیب‌دیده از سیل و … در این مدت انجام شده است.

وی با اعلام آمادگی برای راهداری زمستانی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل راهداری زمستانی از ۱۵ آبان امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده، اداره راهداری دلفان با برخورداری از ۴۰نفر نیروی انسانی و ۲۴دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

این گزارش می‌افزاید: مدیر و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان در حاشیه نمازجمعه این هفته با برپایی شمیم خدمت، پاسخگوی نمازگزاران بودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید