سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:
تاریخ: ۱۱:۳۷ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
مبارزه با اعتیاد همت همه اقشار جامعه را می طلبد/ اعتیاد در کمین ورود به منازل است

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان هم اکنون در نشست با سمن های فعال استان ابراز داشت: اعتیاد معضلی خانمانسوز است که متاسفانه آسیبهای آن در استان لرستان نیز زیاد است و از طرفی سن اعتیاد نیز کاهش پیدا کرده است وباید توجه داشت؛ این بلای خانمانسوز در کمین همه اقشار جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته محمود آشناگر اعتیاد را ام الفساد عنوان کرد و گفت: خطر وجود یک معتاد در جامعه فقط متوجه فرد قربانی نیست بلکه همسایه،هم کلاسی ،همکار و همه اقشار جامعه را تهدید می‌کند و متاسفانه اعتیاد دیگر پشت در منازل نیست بلکه به حریم منازل نیز نفوذ کرده است.

آشناگر افزود: باید همه آحاد جامعه از کارمند، بیکار، مسئول، زنان خانه دار و….همگی دست به دست هم داده و در مبارزه با این معضل هوشیار و فعال باشیم.

وی ادامه داد: از همه مردم و بویژه دستگاه هایی که رابط بین مردم و دستگاه های دولتی هستند، خواهشمندیم با همتی مضاعف در صدد مبارزه با این بلای خانمانسوز باشند.

گفتنی ست: سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمن ها را بازوی توانمند شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: سمن ها به صورت خودجوش عزمی جدی در مبارزه با اعتیاد و تبعات آن دارند که درخور تحسین است و مردم و مسئولین باید در راستای رسالت سمن ها یاریگر آنان باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید