تاریخ: ۱۹:۲۶ :: ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
تا کرونا در لرستان است باید از ورود مهمانان نوروزی جلوگیری کرد/ دستفروشان فله ای میوه و تره بار و ازدحام جمعیت

استاندار محترم لرستان با سلام و احترام و تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما و همکارانتان ، که انصافا در این مدت با امکاناتی که در اختیار داشتید و برنامه ریزهای ممکنه تا حدودی با بیماری کرونا در استان دست و پنجه نرم کردید تا جایی که در فضای مجازی خبری از شما منتشر شد به این تیتر به لرستان سفر نکنید ما میزبان هیچ مهمان نوروزی نخواهیم بود !


پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- به عنوان یک خبرنگار ضمن احترام به حضرتعالی از دیدگاه خبرنگاری و آمار و مشاهدات عینی شاهد این اتفاق هستیم بر خلاف گفته هایتان عمل کردید و در جذب گردشگر و مهمان نوروزی شما بهترین عملکرد را در استان داشته اید به نحوی که آقای جهرمی هم در پست شخصی خود به این نکته اشاره کرده است، شما در راستای مقابله با کرونا زمانیکه باید وارد عمل شوید و میدان نبرد را مدیریت نمایید به عنوان عالی ترین مرجع و مقام تصمیم گیری در استان (طبق مصوبه شورای عالی اداری۱۳۷۷) ماده ۱
استانداران در قلمرو مأموریت خویش بعنوان نماینده عالی دولت ،مسئولیت اجرای سیاستهای عمومی كشور در ارتباط با وزارتخانه ها، مؤسسات و شركتهای دولتی و سایر دستگاههایی كه بنحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند. نهادهای انقلاب اسلامی ، نیروهای انتظامی ، شوراهای اسلامی شهر و شهرداریها و مؤسسات عمومی غیر دولتی را عهده دار خواهند بود.
نیروهای نظامی در چارچوب وظایفی كه در ارتباط با امنیت مناطق دارند، تحت نظارت استانداران عمل خواهند كرد.
استاندار بعنوان نماینده عالی دولت در برابر رئیس جمهور و هیأت وزیران مسئول بوده و بعنوان نماینده وزارت كشور مسئولیت اجرای وظایف و اختیارات آن وزارت در استان را عهده دار می باشد .
با توجه تفسیر اختیارات شما باید به مردم پاسخگو باشید که چرا این اتفاقات در استان رخ داده و شما سکوت کرده اید ؟

چرا ورودهای اصلی شهر خرم آباد با وجود سرعت تکثیر و انتقال بیماری کرونا هنوز باز است ، و مسافران نوروزی بدون هیچ دردسری در شهر رفت و آمد دارند هیچ میدانید عواقب این رفت و آمدها چیست ؟ اگر که نمیدانید لازم میدانم به شما یادآوری کنم که تنها ما از قافله استانهایی که طی این مدت توانسته اند به خوبی با این بیماری مبارزه نمایند دور مانده ایم و همانطور که خبرها و آمارنشان میدهد آمار بیماران کرونایی در استان بیشتر خواهد شد که این امر به نفع هیچ کسی نیست حتی بنده و شما
چرا تدبیری اتخاذ نکردید تا تکلیف دستفروشان فله ای میوه و تره بار از میدان ۲۲ بهمن تا انتهای بلوار ولایت که ازدحام جمعیتی زیادی در این نقطه از شهر مشاهده می شود مشخص گردد .
چرا به گونه ای تصمیم میگیرید که بجای اینکه در رسانه ها شاهد کاهش آمار بیماران کرونایی در استان باشیم هر روز شاهد افزایش بیماران نسبت به روزهای گذشته هستیم .

از شما و مسئولین اجرایی شهر تقاضا میکنم به خاطر حفظ سلامتی جان مردم این شهر با وجود اینکه مردم لرستان در آداب و رسوم خود به مهمان نوازی مشهور هستند اما تا کنترل قطعی بیماری کرونا در لرستان همانند سایر استانها از ورود مهمانان نوروزی جلوگیری بعمل آید.

کیانوش بازگیر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید