تاریخ: ۲۰:۲۷ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
خانه مطبوعات حوصله ندارد!

پس از فراز و فرودهای فراوان خانه مطبوعات لرستان شکل گرفت اما اصلا زیبنده اصحاب رسانه نیست که هراز گاهی بشنویم، خانه از پای بست ویران است!

نرگس سپه وند- این خانه ویران نیست و تا جایی که اطلاع دارم اعضای خانه مذکور همگی از دوستان خوب ما هستند با رسانه های شناخته شده و فعال. مسلما همین مساله انتظار اصحاب رسانه از فعالیت این‌نهاد را دو چندان بالا می برد. چراکه مخاطب ما یک شخص بیسواد رسانه ای نیست وقتی خانه از جنس خودمان است پس طبیعتا همه خبرنگاران را به یک چشم خواهد دید چرا که دغدغه مندی و مشکلات اصحاب رسانه یکسان است و نیز رسالت یکسانی هم دارند؛ دادخواهی از حق و حقیقت، دفاع برای مدیریت بهتر و نکوهش برای مدیریت ضعیف.
بیراهه نمی روم گلایه جمعی از خبرنگاران استان لرستان از خانه مطبوعات مربوط به ضعف مدیریتی این نهاد است که البته اهداف خیر و پسندیده ای نیز دارند و طبیعتا به عنوان نماینده خبرنگاران در ادارات هم‌مورد استقبال قرار می گیرند اما سخن این است حالا که خودتان خبرنگارید و از حساسیت خبرنگاران هم اطلاع دارید، چرا در تهیه کارت هدیه خبرنگاران یکسان عمل نمی کنید؟
چرا گوشی های با قیمت بصرفه تخصیصی به جمعی از خبرنگاران متفاوت از اقلام درخواستی ست؟
چرا اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات، ضربتی و ناگهانی ست و محدود به یکبار و فقط یک ساعت خاص! فلان روز فلان ساعت آمدی گرفتی، نیامدی نگرفتی! مگر بنای این خانه سیار است!
چرا برای اجرای همه طرحهای حمایتی و خدماتی یکسان وبه تعداد همه خبرنگاران رسمی عمل نمی کنید!؟ که موجبات تفرقه و دلخوری رسانه را فراهم‌نکنید.
تهیه کارت هدیه در انتهای سال برای خبرنگاران در وهله اول یک احترام‌معنوی ست به شان و جایگاه کسی ‌که یکسال تمام، برای استانش زحمت می کشد. کاش هیچ هدایایی در کار نبود که یک نفر گلایه نکند چرا مبالغ تفاوت داشت.یکی نصف گرفت و دیگری دو برابر!
یکطرفه به قاضی نمی روم، این وسط استدلال مسوول محترم این خانه هم این است که رقم مشارکت مالی ادارات متفاوت بوده است آیا نمی شد این خانه خلاقیت به خرج دهد و از تجمیع مشارکتها یکسان از همه تجلیل کند؟! تا هیچ دلخوری برای دوستان و یا حرف و حدیثی برای خانه حادث نشود.
اگر خانه مطبوعات لرستان توان رایزنی کافی یا حوصله کاری ندارد، پیشنهاد میکنم برای برنامه ی بعدی به تعداد مجوزهایی که اداره فرهنگ و ارشاد صادر می کند فقط یک شاخه گل بخرید البته گل یکسان نه گل گلایول برای عده ای و دسته گل رز هلندی برای گروهی دیگر! تا خسته نباشیدی باشد به روحیه آگاه و زبان خاموش خبرنگاران واقعی.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید