تاریخ: ۱۱:۰۲ :: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مرگ مطبوعات یعنی بیکار شدن بیش از ۲۰ هزار نفر در کشور

نقش مطبوعات و رسانه های مکتوب در این مقطع زمانی که دارای مشکلات فراوانی هستند در پیش برد اهداف نظام جمهوری اسلامی وحفظ امنیت ملی و منافع ملی بر کسی پوشیده نیست.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- در این وضعیت وحشتانک کرونائی و تحریم های اقتصادی که دست اندرکاران رسانه ها را برای تهیه مواد اولیه به زانو در آورده صدور بخش نامه عدم التزام چاپ آگهی های دولتی در روزنامه ها و نشریات مکتوب تیشه به ریشه عقلانیت دولت دوازدهم است.
ابلاغ این دستورالعمل یعنی بیکار شدن بیش از ۲۰ هزار نفر در کشور و اضافه شدن آنان به خیل بیکاران و خودزنی داخلی توسط دولت مردان.
بنظرم این دستور العمل در سال جهش تولید یعنی مخالفت جدی با تولیدات فرهنگی و رسانه ای در کشور و خلاف شعار دولت یازدهم و دوازدهم که خود را دولت تدبیر و امید نام گذاری کرده اند و صدور چنین بخشنامه ای کاملاً ایجاد ناامیدی در بین نخبگان فرهنگی و رسانه ای کشور است. که در بیشتر جریانهای فکر و سیاسی در کشور تاثیرگذار هستند.
نبود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی اصلی حوزه رسانه است در جلسه و پیچیدن چنین نسخه ای برای رسانه های کشور نشان از مافیاهای برای رسیدن دست آقازاده ها به پروژه های کلان در کشور است و کاری است کاملاً خطرناک .
البته بنیاد این دیوار کج را قوه قضائیه گذاشت و با صدور بخش نامه ای مبنی برحذف چاپ آگهی ها در رسانه ها ی مکتوب در سال ۱۳۹۹باعث شد که فرصت طلبان تیشه خود را تیز و تن نیمه جان رسانه ها را بگیرند.
حذف بند التزام دولتی ها به انتشار آگهی در روزنامه ها نه قانونی و نه منطق و نه عقلانی است فقط خواسته عده محدودی است برای اینکه دولت دکتر روحانی را در تمام حوزه ها ناکارآمد جلوه دهند و انتظار بر این است که هرچه سریعتر این دستور العمل کان لم یکن تلقی گردد.

حسن نجفوند
مدیر مسئول روزنامه یادگار امروز و مواجهه اقتصادی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید