دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان:
تاریخ: ۹:۵۵ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بیکاری بزرگترین چالش خانواده های امروز است/ توسعه تولیدات دانش بنیان راه حل رفع معضل بیکاری ست

صبح امروز کارگاه کارآفرینی دانش بنیان با همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و با مشارکت انجمن های مردم نهاد استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

صبح امروز کارگاه کارآفرینی دانش بنیان با همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و با مشارکت انجمن های مردم نهاد استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این جلسه ابراز داشت: امروزه پیشرفت در همه امور مبتنی بر علم و دانش است و بیکاری قشر تحصیلکرده یک دغدغه جدی ست و از طرفی ظرفیت نیروی کار در ادرات تکمیل است و از سوی دیگر با انباشت مدارک قشر تحصیلکرده ها در جامعه مواجه هستیم.

مجتبی بیرانوند در ادامه این مساله را چالش جدی زندگی خانواده های امروزی عنوان کرد و تاکید کرد: زمانی که جوان تحصیکرده ما بیکار است و به نوعی خود و خانواده را دچار بی انگیزی کرده نیازمند تغییر نگرش هستیم و اگر با دیدگاه علمی ورود پیدا کنیم، تولیدات علمی و صنعتی باید جایگزین سنتی شود که مستلزم وجود زیرساخت های مورد نیاز، مواد اولیه، وفور نیروی انسانی ست و طبیعتا با اتخاذ این دیدگاه می توانیم روی تولیدات دانش بنیان تاثیر بسزایی داشته باشیم.

بیرانوند با اشاره به این مهم که همواره تولیدات دانش بنیان مبتنی بر خلاقیت است، افزود: باید از تمام روش های جذب بازار و ارائه تقاضا بهره برد که افراد با اطمینان خاطر ورود پبدا کرده و قطعا تولیدات دانش بنیان با موفقیت مواجه خواهند بود.

وی توجه به مباحث ژنتیک،داروسازی، و در سطح ساده تر خصوصا توجه به تولید فرش را از مهمترین موضوعات دانش بنیان در ارتباط با توسعه کارآفرینی عنوان کرد که می تواند راهگشای رفع معضل بیکاری در استان باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در پایان سازمانهای مردم نهاد را بازوان توانمند شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد که در تحقق اهداف این نهاد نقش بسزایی دارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید