گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۴۸ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
رعایت استانداردها نیروی محرکه چرخه تولید

مدیرکل استاندارد لرستان اعلام کرد: دسترسی مصرف‌کنندگان به کالاهای با کیفیت برای رونق تولید ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل استاندارد استان نامگذاری سال جدید با عنوان “رونق تولید” از سوی مقام معظم رهبری را بیانگر درایت و تدبیر عمیق معظم له در ضرورت های جامعه دانست و اظهار کرد: مقوله استاندارد جزء جدایی ناپذیر رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی است و مقام معظم رهبری نیز بر این مساله تاکید دارند که افزایش کیفیت کالای ایرانی می‌تواند موجب استقبال مردم از این تولیدات شود.

مرضیه قنبریان در ادامه افزود: یکی از مهمترین راههای رونق تولید، استانداردسازی کالا و خدمات است و افزایش کیفیت می تواند علاوه بر رونق بازار داخل، مانعی برای ورود کالاهای غیرضروری خارجی باشد.

مدیرکل استاندارد استان در پایان اظهار داشت: با خرید هر کالای استاندارد ایرانی قدمی در راستای، رونق تولید ملی، پویایی اقتصاد کشور، اشتغالزایی، افزایش صادرات و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی به منظور حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید برداشته می شود.

گفتنی است: در همین راستا سازمان ملی استاندارد ایران در سال ۹۶ پویش “کالای استاندارد ایرانی میخرم” در کشور را با هدف کمک به رونق تولید ملی، و در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد، راه اندازی کرده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید