تاریخ: ۱۵:۲۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تکذیب انتشار تصویر منتسب به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد

شب گذشته انتشار عکسی در فضای مجازی از تبدیل شدن سرویس بهداشتی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد به نمازخانه حکایت می کرد که با موجی از انتقاد در فضای مجازی همراه شد و صبح امروز روابط عمومی بیمارستان عشایر خرم‌آباد در تماس با پایگاه خبری سنگ نوشته،انتشار خبر و تصویر منتسب به این بیمارستان را در فضای مجازی قویا تکذیب کرد.

روابط عمومی بیمارستان عشایر خرم‌آباد با صدور جوابیه‌ای انتشار خبر و تصویر منتسب به این بیمارستان را در فضای مجازی قویا تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن جوابیه به شرح زیر است

در پاسخ به مطلبی در کانال تلگرامی آخرین خبر لرستان تحت عنوان تبدیل دستشویی به نمازخانه در تاریخ ۱۸ خرداد ۹۸، جوابیه فوق طبق مستندات الحاقی برای آن جهت تنویر افکار عمومی ارسال می‌گردد و تقاضا می‌شود طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به درج آن در اولین فرصت اقدام گردد.

بدون‌شک توجه به کارکردهای فرایض دینی و اقامه نماز به عنوان یکی از فروع دین از اولویت‌های اصلی دستگاه‌ها و به تبع آن مراکز آموزشی و درمانی است و در این راستا نیز بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد نیز همواره به بحث اقامه نماز و مباحث فرهنگی اهتمام و توجه ویژه داشته است.

مطابق استانداردهای اعتبار بخشی وزارت بهداشت، بیمارستان‌ها موظف به تامین امکانات و نیازهای عبادی معنوی برای مراجعین است
بر همین اساس بیمارستان شهدای عشایر نیز در همین راستا اقدام به ساخت یک نمازخانه بزرگ با دو قسمت مجزای مردانه و زنانه با ظرفیت بیش از یکصد نفر نموده و نسبت به تجهیز ان با رعایت تمام استانداردهای اعتبار بخشی و همچنین رعایت شان مراجعین مومن و خداجو نموده است که عکس‌های ضمیمه موید این موضوع می باشد.

همچنین علاوه بر نمازخانه فوق به منظور رعایت حال مراجعین در همه بخش‌ها اقدام به تهیه وسایل مورد نیاز فریضه الهی نماز نموده است و در برخی از بخش‌ها که ظرفیت تخصیص مکانی برای نمازخانه را داشته‌اند نیز اقدام به تهیه نمازخانه درون بخشی نموده است که نمونه آن ساخت نمازخانه با ظرفیت بیش از پنجاه نفر در طبقه دوم ساختمان مربوط به بخش‌های بستری و اتاق عمل نموده است، همچنین با توجه به فضای بخش اورژانس دو باب نمازخانه با ظرفیت ۳ و ۵ نفر نیز تدارک دیده شده است.

هر چند انتشار تصاویر خلاف واقع توسط یک کانال بدون‌هویت رسانه‌ای بوده اما جهت تنویر افکار عمومی بیان می‌شود که بر خلاف ادعای کانال تلگرامی فوق این نمازخانه ها هیچ کدام و در هیچ زمانی محل دستشویی‌های بیمارستان نبوده اند.

علی ایاالحال هر گونه وارونه جلوه دادن خدمات مراکز دولتی نظام مقدس اسلامی ایران خیانت به انقلاب و آرمان‌های آن می‌باشد بخصوص اگر این خیانت با توهین به مقدسات باشد.

مجموعه بیمارستان عشایر خرم‌آباد حق پیگیری این موضوع را برای خود محفوظ می‌دارد و از رسانه‌ها انتظار دارد با انعکاس اخبار و تصاویز صحیح از موقعیت و فضای نمازخانه‌های این بیمارستان رسالت خطیر خود را مثل همیشه به اثبات برسانند.
روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید