گروه: عکس روز
تاریخ: ۷:۱۹ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
رفع شوره و خارش سر با شامپو روغن درخت چای پرمون/ کمک به درمان شپش

شوره و خارش پوست سر یکی از مشکلات شایع پوست و مو است و شامپو روغن درخت چای پرمون یک محصول مناسب برای درمان طبیعی شوره ورفع خارش پوست سر است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شوره سر به دلیل فعالیت قارچ مالاسزیا فورفور در روی پوست بوجود می آید، این قارچ با تجزیه چربی اضافی پوست به ترکیبات اسیدی باعث شوره و زخم های پوست سر می شود.

روغن درخت چای به عنوان یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین ترکیبات گیاهی ضد قارچ محسوب شده و تاثیرات ضدقارچی آن در رفع شوره و برخی مشکلات پوست سر به اثبات رسیده است.

روغن درخت چای از درخت همیشه سبز استخراج شده و ترکیبات اصلی آن شامل ترپینن ۴ ال و ۱و ۸ سین ال که دارای خواص آنتی باکتریال و ضدقارچ است.

این ویژگی های روغن درخت چای باعث از بین بردن چربی اضافی پوست سر، رفع شوره و خارش پوست سر می شود، در نتیجه التهاب پوست سر را از بین برده و قرمزی پوست سر را کاهش می دهد.

علاوه بر این ویژگی خواص آنتی باکتریالی روغن درخت چای از بروز عوامل عفونی دیگر جلوگیری می کند و خواص آنتی اکسیدانی روغن درخت چای باعث محافظت از پوست و موی سر در برابر آسیب رادیکال های آزاد می شود.

روغن درخت چای در برابر شوره های ناشی از قارچ و تغییرات هورمونی ناشی از دوران بلوغ موثر است و در درمان انواع بیمارهای پوستی مانند اگزما، درماتیت، پسوریازیس، شپش و…قابل استقاده می باشد.

بر همین اساس شامپو روغن درخت چای پرمون، جهت از بین بردن انواع جوش و اکنه کف سر به عنوان یک درمان طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از شامپو روغن درخت چای پرمون،هیچگونه عوارض جانبی ندارد و باعث نرمی و لطافت پوست و مو می شود.

ویژگی های شامپو روغن درخت چای پرمون :
ضد شوره شدید و مقاوم
کنترل چربی کف سر
ضدالتهاب و ضد قرمزی
آنتی اکسیدان
آنتی باکتریال و ضد قارج
قابل استفاده برای انواع اگزما، پسوریازیس و شپش

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید