گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
کسب نشان طلای مسابقات بین المللی  کاراته توسط نماینده جمعیت هلال احمر لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نماینده جمعیت هلال احمر استان لرستان در مسابقات بین المللی بودوکیوکوشین کاراته به نشان طلای این رقابت ها دست یافت. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، شیهان رضا پیروز فر، نماینده و مربی تیم بودوکیوکوشین کاراته جمعیت هلال احمر لرستان که در مسابقات بین المللی شرکت کرده […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نماینده جمعیت هلال احمر استان لرستان در مسابقات بین المللی بودوکیوکوشین کاراته به نشان طلای این رقابت ها دست یافت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، شیهان رضا پیروز فر،
نماینده و مربی تیم بودوکیوکوشین کاراته جمعیت هلال احمر لرستان که در مسابقات بین المللی شرکت کرده بود توانست در وزن ۶۰ کیلوگرم مدال طلا را کسب کند.

ولی بهاروند مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان گفت: شیهان رضا پیروز فر ابتدا مقابل حریف اذربایجانی قرار گرفت و پس از پیروزی بر حریف کشور میزبان، بازیکن هندی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بهاروندافزود: پیروزفر با پیروزی مقتدرانه مقابل بازیکن دانمارکی راهی فینال شد و در فینال با نمایش یک بازی حساب شده توانست حریف اذربایجانی خود را شکست دهد و طلای زرین این دوره از مسابقات را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد.

لازم به ذکر است یاد آور شوم که این مسابقات با حضور ۱۵ کشور به میزبانی کشور اذربایجان، در شهر باکو برگزار شد.

@rcslorestanNews

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید