گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۵۷ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بمناسیت قهرمانی کاراته کار جمعیت هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در پی کسب مقام قهرمانی از سوی شیهان رضا پیروزفر، کاراته کار جوان جمعیت هلال احمر لرستان، در مسابقات بین المللی در باکو آذربایجان،صارم رضایی در پیامی این موفقیت را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد؛ جناب اقای شیهان رضا پیروزفر، قهرمانی غرور آفرین شما در […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در پی کسب مقام قهرمانی از سوی شیهان رضا پیروزفر، کاراته کار جوان جمعیت هلال احمر لرستان، در مسابقات بین المللی در باکو آذربایجان،صارم رضایی در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

جناب اقای شیهان رضا پیروزفر، قهرمانی غرور آفرین شما در مسابقات بین المللی، موجب شادمانی و سربلندی ملت بزرگ ایران و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شد.
این دستاورد ارزشمند ورزشی بی شک نشان از شایستگی و توانمندی شما بعنوان یکی از غیورمردان ایران عزیز دارد که همواره با امید و توکل به خداوند متعال پرچم سرافرازی کشورمان را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان، کادر فنی و اعضای تیم کاراته، این موفقیت غرورآفرین را به جمعیت هلال احمر کل کشور بالاخص هلال احمر لرستان، خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید