گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۴۰ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
تا پایان مهر ماه تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان و دامداران لرستانی خسارت دیده از سیل پرداخت خواهد شد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اظهار کرد: تا پایان مهر ماه کلیه کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان و دامداران لرستانی خسارت دیده از سیل پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نامدار صیادی با اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از تصویب هیئت وزیران در خصوص تشکیل پرونده های کشاورزان خسارت دیده از سیل کار تشکیل پرونده ها در استان لرستان آغاز شد و تا به امروز ۲۳۰۰ پرونده به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز شده است.

وی افزود: با توجه به حضور پژوهشگاه فضایی وزارت کشور در هفته گذشته به استان لرستان روند پرداخت به طور یقین سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و در هفته جاری با مساعدت پژوهشگاه فضایی ۷ هزار پرونده به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد تا ۱۵ مهرماه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد و تا پایان مهر ماه کلیه کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در پایان گفت : ۳۰ هزار پرونده مربوط به کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل استان لرستان تشکیل شده که در مجموع مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید