تاریخ: ۷:۰۴ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
خبری خوش برای روستاییان/ افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۲۰۰میلیون تومان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بابیان اینکه سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته تصریح کرد: تسهیلات جدید به واحدهایی که از ابتدای امسال تشکیل پرونده داده اند نیز تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسعود رضایی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات مسکن روستایی درسالجاری۱۰۰میلیون تومان بوده افزود: با افزایش ۲ برابری، سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰میلیون تومان خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان سهمیه نوسازی و مقاوم سازی در سالجاری را هفت هزار واحد عنوان نموده و اظهارکرد:صاحبان ۴ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به بانک‌های عامل معرفی و از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ نفر موفق به عقد قرارداد شده اند و تسهیلات آنها ۲ برابرخواهدشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی این استان بیش از ۸۰ درصد و میانگین کشوری ۵۰ درصد است.

رضایی تصریح کرد: لرستان دومین استان در مقاوم سازی مسکن روستایی می باشد و از سال ۹۸ تاکنون ۲۱ هزار واحد در قالب مسکن محرومان، بازسازی مناطق سیل زده و بهسازی مسکن روستایی را در دست اقدام داشته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید